úterý 26. dubna 2016

Recept | domácí müsli

Ahoj, jak se všichni máte? Já se mám dneska tak nějak všelijak. Odpoledne jsem si byla zaběhat, krásně si pročistila hlavu a napadlo mě upéct ovesné sušenky, takže když jsem se vrátila, začala jsem tvořit a nakonec jsem to změnila na domácí müsli.




Budete potřebovat:
Hrnek ovesných vloček 
2 lžičky medu
Trochu oříšků (ja použila mandle a lísková jádra) 
Trochu rozinek 
Kostičku hořké čokolády 
150 ml mléka 


Postup:
Nadrťte si oříšky, nastrouhejte čokoládu a smíchejte vše dohromady. Vzniklou směs dejte na plech a pečte asi 20 minut na 175 stupňů. 
Po upečení nechte vychladnout, uschovejte do skleničky a máte připravenou zdravou snídani, raz dva. 




Tenhle recept vystačí na celou sklenici od větší marmelády, je jen na vás kolik toho chcete udělat, stačí jen zvýšit  nebo snížit množství potravin. 

Taky doma pečete musli o kterém víte jeho složení a nemusíte se bát přidaných cukrů a kdo ví čeho ještě? Já to dnes zkusila poprvé a rozhodně ne naposledy, máte pro mě třeba nějaký typ na dobrou kombinaci? 

Mějte se krásně. 
N.

Ps: V postupu mam napsané, že müsli máte péct 20 minut, tak dlouho jsem ho opravdu dělala, ale možná příště přidám na čase, aby bylo více křupavé, takže se nemusíte přesně řídit postupem, ale spíše vzhledem müsli v troubě. 



Žádné komentáře:

Okomentovat