sobota 2. dubna 2016

Povídání s N. | Jak to vidím dál s blogem?

Ahoj, krásný den, přeju vám všem, po strašně dlouhý době jsem se rozhodla napsat nový "Povídání s N." a to bude na téma ohledně blogu.
Přemýšlela jsem tak nějak čemu bych se chtěla na blogu nejvíc věnovat, co mě nejvíc baví a tak. Dospěla jsem k závěru, že strašně žiju zdravýma receptama a prostě životním stylem, od jídla až po cvičení, mě samotnou hrozně baví číst články ohledně tohohle a ráda bych se tomu víc věnovala, takže jsem se rozhodla na blog zahrnout více receptů, typů a rad ohledně postavy. Rozhodně nejsem odborník, ale mohla bych vás v něčem třeba inspirovat, ať už by to bylo dobrým jídlem nebo změnou postavy.
Určitě se nechystám z blogu udělat FOOD BLOG, až začne venku svítit sluníčko, tak se na blogu objeví spousta jarních outfitů, myslím že víte, jak jsem na "OOTD" články ulítlá. Občas se taky objeví něco málo z kosmetiky, ale osobně tyhle články moc nevyhledávám, takže to moc neočekávejte.
Celkově chci prostě trochu blog pozměnit na více "lifestylový" , ráda pro vás budu točit vlogy, taky se letos chystám na různá místa z kterých bude určitě spousta krásných fotek a tak doufám, že vás to bude bavit, protože já se na to strašně těším!

Tady vlastně vidíte vše co mám ráda. Snídaně, rtěnky, outfity, běh a TULIPÁNY! 

Doufám, že jste pochopili, co jsem chtěla tímhle článkem říct, nebude to zas tak obrovská změna blogu, ale něco přidám a něco uberu. Určitě budu ráda za vaše názory a typy, co by jste tady rádi viděli. Baví vás nové recepty a fitness?

Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat