středa 20. dubna 2016

OOTD - all in black

Ahoj, dlouho tu nebylo něco jinyho než články o životním stylu, takže dneska něco pořádně holčičího a to je outfit! Včera bylo docela hezký sluníčko, ale pořád zima, takže jsem zase opět trochu vrstvila. Taky to mate tak rádi? Ja jo, přijde mi super, ze když je chladno, tak se přiobléknete a když se oteplí, tak něco sundate a pořad to bude vypadat dobře. 

boty - Deichmann, džíny - H&M, rolák - Elegance,vestička - nějaký e-shop, křivák - F&F, kabelka - Elegance, klobouk - ??
 
Poslední dobou nemám na blog tolik času, kolik bych si představovala. Za prvé chodím do školy, ještě k tomu je teď čtvrtletí a je toho vic na učení, ale co vám budu povídat, šprt nejsem a někdy nestíhám ani tu školu. Je toho na mě teď nějak moc, ale hned jak se najde víc času, tak ho určitě budu rada věnovat blogu, vždy mam ohromnou radost za vaše komentáře a fakt mi to dodá energii a radost z toho co dělám. 




Teď už ale k samotnému outfitu. Jednou za čas, ale opravdu jen málokdy, dostanu chuť si obout boty na podpatku nebo klínku a ta chuť přišla zrovna tenhle týden, takže jsem toho prostě musela využit, protože to se u mě jen tak nestává. Závidím holkám který by mohly nosit podpatky každý den, vypadá to fakt krásně, ale proste pohodlí tenisek mě vždycky stáhne.
Tyhle boty mám uz asi tři roky a měla jsem je možná tak pětkrát, kdo ví, takže pořad vypadají jako nový a mam z nich vždycky radost. Černý džíny byly jasná volba a ještě k tomu ty s vysokým pasem, obrovsky  prodlouží siluetu a budete k nepřehlédnutí. 
Miluju kombinaci černé s černou, takže rolák je pro mě must have. 
A aby to nebylo až tak jednobarevné, tak jsem opět vytáhla moji vestičku, a nikdy bych to neřekla, ale opravdu mě i trochu zahřála, takže na chladnější ráno super volba. 
A protože pořad neni teplo na to vyjít jen tak v triku, černý křivák to jistí. Pak už stačí jen vzít klobouk a kabelku a voila outfit je na světe. 

Jak jste na tom s podpatky vy? Ano nebo ne? Nebo jste na tom jak já, ale dáte přednost pohodlí? 
Mějte se krásně.
N.  

4 komentáře:

  1. Podpatky na běžné nošení taky nenosím, ale na plesy si je vezmu moc ráda. Outfit sám o sobě se mi líbí.:-) Kombinace černé barvy je moc pěkná! Ale provedení fotky už je teda horší. Tvůj outift na dnesnosim jsem uviděla náhodou a líbil se mi.. Ale abych se dostala k jádru věci. Proč se na té fotce tak hrbíš? Viděla jsi někdy, že by se modelky hrbily? Kde je úsměv? A co ten postoj? Tvé nohy takhle působí křivě a je to nepěkné. Je jaro, všechno kvete, a ty tam působíš jako bys měla jít na smrt. Prostě hrůůza. Neber to jako žádný hate a pamatuj si, že ÚSMĚV JE ZÁKLADAM OUTFITU. Takhle vypadáš jak černá vdova bez emocí. Focení jídla, jsem koukala, že Ti jde lépe. Ahoj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně bych s tebou nesouhlasila, ale nechci se tu dohadovat a tvůj názor akceptuji. Diky.

      Vymazat
  2. Krásná černá vdova :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuju :D .. já mám černou prostě ráda :)

      Vymazat