úterý 12. dubna 2016

Tipy na smoothie

Ahoj, opět pro vás mám něco jako recept, nebo spíš typ na svačinku či cokoliv dobrýho a to jsou smoothie!!! Určitě je všichni milujete a hlavně teď na jaře, kde se to všude hemží krásnými barvičkami.


1. 
První smoothie, které vám ukážu jsem měla dneska ve škole a bylo fakt super. Skládá se z menší červené řepy, 1/2 banánu a asi 2cm zázvoru, vše zalijete vodou, je jen na vás kolik jí date, já dala hrnek no a pak už jen mixujete. 


 Rozhodně zaujmete i lidi kolem, protože ta barva je boží. 

2. Druhý smoothie je prostě klasika, ale chtěla jsem sem dát moje oblíbené a mezi to urcite patři banánové mleko. Takže jen rozmixujete banan s mlékem a pokud chcete můžete přidat i cukr nebo jiný sladidlo, ale to ja nepoužívám. 


3. 
Smoothie číslo tři mam už připravené na zitra a to je moje oblíbené mrkvovo-jablkové. Nastrouhate nebo nakrajite mrkev, oloupete jablko, ale nemusíte, nakrajite a zase rozmixujete s vodou. Mňamka. 


Tak co, máte taky tak rádi tyhle zdravý, plný vitamínů, pitíčka? Já teda jo a rozhodne vám je doporučuju! Mate pro mě nějaký typ? Budu urcite rada.
Mějte se krásně.
N. 

4 komentáře:

  1. Miluji smoothies, ale recept žádný nemám, protože většinou smíchám to, na co mám chuť. Ale často přidávám chia a lněná semínka. :)

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, nejlepší je smíchat to na co mame zrovna chuť :) taky jsem někdy přidala chia nebo i vločky :)

      Vymazat
  2. Osobne zbožňujem smoothie spojením melóna, jahody, mäty a štipky vanilky :) občas si tam pridám aj banán

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat