pátek 8. dubna 2016

Tvarohový Cheescake

Ahoj, dneska tu pro vás mám recept. Doufám, že jste rádi, protože ja jsem si vaření, pečení a proste kuchyň zamilovala. Dnes vám úkážu jak jsem pekla tvarohový cheescake. Snažila jsem se udělat takovou odlehčenější, zdravější verzi bez mouky, klasického cukru, spousty másla a podobně.

Suroviny: 
500 g tvarohu 
500g bílého jogurtu 
2 vejce 
60g agave sirupu nebo jiného sladidla 
3 lžičky škrobu
200g sušenek 
30 ml mléka 
Špetka soli 

Postup:

Korpus: 
Korpus se skládá jen ze sušenek, ja použila BeBe sušenky, a z mléka. Sušenky rozdrtite a přidáte mleko, až vám vznikne hmota, tak ji natlačte do dortové formy (ja ji pro jistotu trochu vymazala)

Krém: 
Všechny ostatní ingredience rozmixujte a nalijte do formy. 

Troubu si předehřejte na 150 stupňů a pečte 60 minut. Po dobu pečení troubu neotvírejte. Ja si jeste pod formu dala nádobu s vodou, aby mi korpus nepopraskal. 
Až bude cheescake hotový nechte ho vychladit a potom ho dejte ještě na 2 hodiny do lednice. Pak už ho můžete ozdobit ovocem, přelít sirupem nebo ho sníst jen tak. 
Dobrou chuť.! 






Pekli jste už cheescake? Jestli ne, tak ho běžte zkusit, určitě neuděláte chybu. 
Mějte se krásně.
N. 

Ps: Ano, recept neobsahuje žádné Gervais a podobně, jak stojí v názvu, tak je to tvarohový cheescake, tak snad vám to nevadí, ale takové dorty se i tak nazývají cheescake.  

2 komentáře: