pondělí 18. dubna 2016

Zdraví skořicoví šneci

Ahoj, konečně jsem si našla zase chvíli na to napsat článek, sice jsem pro vás chtěla psát "New in" ale ja se k tomu pořad nemůžu nějak dostat, a pak mi přijde, ze ty věci mam doma už dýl a nevim jestli by jste chtěli vůbec nějaké jarní novinky vidět, co říkáte?
Teď už ale k tomu co pro vás mám dnes. Bude to recept na skořicové šneky. Narazila jsem na ně na instagramu @fit.recepty odkud čerpám celkem často a ráda vám recept předam, aby jste si taky upekli něco dobrého a přitom zdravého. Pokud máte rádi skořici, tohle je přesně pro vás. 



SUROVINY
na 100 šneků 
70 g kokosového oleje
300 ml mléka 
Sáček sušeného droždí nebo prášku do pečiva 
500 g mouky (ja použila celozrnnou žitnou)
20 g třtinového cukru 
Vajíčko na potření
Skořice 

POSTUP 
1. Smíchejte 100 ml vlažného mléka, lžičku mouky, lžičku cukru a kypřící prášek nebo droždí. Nechte vykynout, trvá to asi 30 minut.
2. Mezitím si smíchejte 500g mouky, 70 g kokosového oleje, 200ml mléka a cukr. 
3. Až vám vykyne kvásek, tak ho smíchejte se zbytkem těsta a nechte hodinu odležet.
4. Po hodině vyvalejte 4 placky, ty potřete  vajíčkem, posypte skořici a zabalte do rolády. Jeste z vrchu potřete, posypte skořici a můžete posypat i cukrem. 
5. Rolády nakrájejte na kolečka 
6. Dejte péct na 180 stupňů asi 10 minut  

Po upečení nechte vychladnout až můžete se do toho s radosti pustit. Ja to pekla včera večer a ráno si jich par dala k snídani s lžíci jogurtu a banánem. Skvělá snídaně. Šneci jsou trochu sušší a pro moji mamku třeba méně sladký, takže si je můžete třeba přelít sirupem, ale mně chutnají i jen tak. 

Pečete rádi? Dělali jste už někdy šneky ? 
Mějte se krásně. 
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat