neděle 24. dubna 2016

Nákupy | Šantovka + další



Ahoj, je tu opět neděle a já si našla chvilku na blog a píšu tenhle článek. Po dlouhé době to bude haul. Včera jsem byla nakupovat v Olomouci a tak vám ukážu moje nové úlovky na jaro a ještě k tomu pár kousků, co jsem si koupila mimo včerejšek.

Začnu asi tím co jsem si koupila už dřív.


První tady mam tuhle obří košili z Lidlu. Původně si ji koupil můj přítel, ale moc se v ní necítil, tak mi ji nechal a ja jsem za ni moc rada, protože přesně takovou oversized košili jsem chtěla! Už jste ji mohli vidět v jednom OOTD článku.

 

Tuhle mikinu mi přinesla mamka domů, jestli bych ji nechtěla a moje odpověď? "Jasně že chtěla!" Černá jednoduchá mikina s lehkým vzorem se bude vždycky hodit a skvěle kombinovat. Koupila ji v jednom obchodě u nás ve městě, ale už ho zavřeli, takže ji už stejně ne seženete.



Tenhle boží bomper není třeba komentovat. Miluju ho. Sehnala jsem ho ve vyprodeji obchodu z kterého je i ta mikina, je od českého výrobce "PTÁK."  



Teď si tak říkám, že jsem v tom vyprodeji vzala docela dost věcí, protože další je tahle roztomilá květinová čelenka, která se bude skvěle nosit na jaře i v létě.  



Když mělo H&M akci poštovného zdarma, tak jsem toho využila a objednala si tyhle džíny s fakt vysokým pasem, miluju vysoký pas! Tuším že stály 599,- a nosí se skvěle. 



Tak teď už tady mám první věc z nákupů v Šantovce a to je tahle obyčejná sukně. Na léto to bude určitě must have, protože se bude hodit úplně ke všemu. Stála jen 179,- a je z C&A. 



Druhá věc z C&A je tahle super dlouhá košile/vesta. Po bocích i ve předu má rozparek, který vyvrací vzhled noční košile a dělá jí tím originální. Určitě to není šálek kávy pro každého, ale já mám takové kousky ráda. Stála nějak 379,- myslim. 



Tenhle kousek jsem sehnala v H&M, je to takový crop top až ke krku a přijde mi fakt super, už se nemůžu dočkat léta. 
(Na fotce působí celkem křiklavě, ale doopravdy je to spíše tmavší červená.)



Taky máte tričko se šněrováním? Ja jsem ho neměla a strašně jsem ho chtěla a tohle jsem sehnala v Croppu za pouhých 199,-. 




Poslední věc z nákupů je tenhle vak na záda. Jsem asi jedna z mála, ale do včerejška jsem žádný neměla, protože mi žádný nepřišel dost dobrý, strašně dlouho jsem hledala nějaký jako je tenhle a konečně jsem našla vak, který je přesně podle mých představ. Koženkový materiál a jednoduchý detail na bocích ho dělá neobyčejným.
A teď se podržte kolik stál. 199 korun! Bože! V životě bych nevěřila, že seženu vak, který bude splňovat všechno co chci a jenom za dvě stovky. Nadměrná spokojenost. Pokud by jste ho chtěli taky, tak ho seženete v New Yorkeru. 

Tak to už je všechno! Z nákupů jsem nadšená a jsem rada, že jsem si zase něčím udělala radost, to je přeci důležité ne?! Co jste si koupili na jaro vy? 
Mějte se krásně.
N. 

Ps: Takhle vypadal můj včerejší nakupovací outfit, kde můžete vidět bomper, čelenku, džíny a i trochu mikinu z dnešního haulu. 

10 komentářů:

  1. Nádherné věci! Takovou čelenku bych taky chtěla! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) v obchodech jich mají spousty, tak si určitě nějakou kup! :)

      Vymazat
  2. Skvělé věci! Tričko se šněrováním ještě nemám, ale plánuji ho pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) já jsem moc ráda, že jsem si ho koupila, určitě do toho jdi taky! :)

      Vymazat
  3. Pěkné kousky :)) do Šantovky taky občas chodím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam fajn, spousta obchodů, ale i kaváren a podobně :)

      Vymazat
  4. Viděla jsem tě v tom "nakupovacím outfitu". V dnešní době black módy jsi v té svěží žluté nádherně vynikla. Sluší ti to, krásné kousky oblečení. Pecka! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee díky, ale musim se přiznat, že "black módu" taky miluju

      Vymazat
  5. Waw, to jsi to vzala krasne smahem. Takovych krasnych veci.... ja ti zavidim. Ja se teprve chystam na nakupy. Jinak od pritele jsem dostala tyto krasne nausnicky http://www.dioart.cz/sperky-a-moda/nausnice/nausnice-a-heunis-tsarina-ts-3-01.html a jak se rika - holka by mela byt krasna od hlavy az k pate, tak hlavu vyresenou mam, ted na nakupy obleceni. Uz se moc tesim a pak take poslu info co jsem si poridila.

    OdpovědětVymazat