sobota 9. dubna 2016

Recenze - Framesi produkty na vlasy


Ahoj, po delší době tu je zase nějaký kosmetický článek, jak uz jsem se několikrát zmínila, tak ja na to úplně tolik nejsem, ale občas neco rada napisu. Dnes to bude recenze na tři produkty, které jsem dostala od Framesi. Ne, neřekli mi ať napisu recenzi, ale říkala jsem si, ze by vás to mohlo třeba zajímat a inspirovat k nákupu.

 První tu mam masku na vlasy. Používám ji zhruba 3 krát týdně. Aplikuju tolik produktu, kolik vyjde z jednoho zatlačeni pumpičky. Musim říct, ze jsem velmi spokojena. Vlasy jsou potom hezky výživené a lesklé, jemné. Určitě bych ji mohla doporučit. Maska je vhodná pro hrubé vlasy, ty ja sice nemám, ale i tak ji používám. 



Druhý produkt je objemová pěna ve spreji. Občas ji používám a vážně mi přijde, že to funguje. Vždycky ji nanesu do vlhkých vlasů a pak je vyfénuju. Vlády jsou ráno takové hezčí a nadýchané, takže pokud chcete vykouzlit vašim vlasůˇ objem, tak si ji urcite kupte. 


Poslední produkt je objemových suchý šampon. Z toho jsem nejméně nadšená, ne že by nefungoval, ale ja to prostě nějak nevyužiju. Jsem ten typ co si vlasy  zásadně myje obden a čas si na to proste udělám, takže suchý šampon nepotrebuju, ale třeba na fesťáky by se mohl hodit, možná někdy změním názor a vypotřebuji ho. Takže k tomuhle produktu vám nic moc neřeknu, zkoušela jsem ho, ale spis na objem, rozhodně není špatný, pokud máte suché šampony rádi, tak proč ne.  

To už je pro dnešek vše. Znáte tyhle produkty? Používáte suché šampony? 

Mějte se krásně.
N. 

Žádné komentáře:

Okomentovat