neděle 31. ledna 2016

OOTW - outfity za celý týden

Ahoj všichni, dneska tu pro vás mám outfity za celý týden, ale to už jste asi poznali z názvu článku. Celých sedm dni jsem pro vás fotila, to co jsem nosila, tak snad se to bude líbit. Chodila jsem  do školy nebo třeba do města, takže tady aspoň vidíte co normálně nosím.



PONDĚLÍ


V pondělí jsem zvolila černý jednoduchý svetr, který mám moc rada. Když mi byla ve škole zima, tak jsem ještě přes sebe hodila tuhle mojí oblíbenou šálu a doladila zlatým řetízkem. Potom uz mám jen obyčejné rifle a na rtech rudou rtěnku. 

svetr Takko, šála F&F, řetízek Pepco, džíny Charlie´s fashion, rtěnka Avon Perfect red

ÚTERÝ 




  V úterý jsme byli s přítelem v Pardubicích na Partičce a vzala jsem si černý rolak, přes to průhlednou černou vestičku a vínové džíny. Na rtech jsem měla červenou rtěnku, ale uz jsme to fotili po jídle a večer, takže se mi uz nechtělo znova malovat. Samozřejmě nesmí chybět kabelka, tuhle fakt miluju.

rolák Elegance, vesta Takko, džíny F&F, kabelka Elegance, boty CCC, rtěnka Avon Z101

STŘEDA 

Ve středu jsem se oblékla do znamení pohody. Rifle a mikina, ideální outfit do školy.

mikina Cropp, džíny Charlie´s fashion

ČTVRTEK 
Ve čtvrtek jsem byla celý den v pyžamu. Nebylo mi dobře, takže jsem nevyšla z domu. 

PÁTEK 


V pátek bylo volno a my s mamkou jsme byli tak akorát nakoupit nějaké věci na oslavu, takže jsem měla pohodlný outfit, ale přesto jsem se chtěla cítit hezky oblečená, takže jsem si vzala černé rifle a šedé tričko s takovou jakoby "sukničkou" nevim jak to nazvat, vlasy jsem stáhla do poloculíku a na rty si dala výraznou fialovou rtěnku. Venku bylo teplo, takže jsem si vzala podzimní kabát i boty.

kabát H&M, triko Reserved, džíny New Yorker, boty Deichmann, kabelka F&F, rtěnka Avon Intimate

SOBOTA 



V sobotu jsem byla ráno na brigádě, kde jsem měla černé džíny a svetr, ale to jsem nefotila. Potom měl táta oslavu čtyřicetin a to jsem vám uz vyfotila. 
Zvolila jsem bordo šaty, které jsou opravdu pohodlné a vydržela jsem v nich až do konce. Černé neprůhledné silonky se mi líbí o hodně více než ty průhledné. Abych docílila mladistvého a pohodlného vzhledu, tak jsem si vzala džínovou bundičku a moje dvě nové věci, které budou rozhodně jedny z nejoblíbenějších v šatníku a to jsou černé masivní boty a cross body kabelka a jak uz jste urcite poznali, tak miluji zlaté doplňky a tak jsem si nemohla odpustit znovu zlatý řetízek. 

bundička second hand, šaty Terranova, řetízek Pepco, kabelka F&F, boty CCC

NEDĚLE 



V neděli jsme byli jen uklízet po oslavě a pak se s přítelem projít. Vzala jsem si jen džíny, triko a mikinu, líčení jsem taky zrovna moc neřešila.

mikina Terranova, džíny Tally Weijl, triko Takko

Doufám, že se vám outfity líbily a i nový formát článku, co říkáte?
Mějte se krásně.
N.

4 komentáře:

  1. Nejvíc se mi líbí sobotní outfit :))
    www.prikrylovatereza.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tan úterní vypadá moc dobře. :) Opravdu se mi líbí ta kabelka a barva kalhot.
    Iwee z www.zivotbrunety.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat