středa 3. února 2016

Moje oblíbené aplikace

Ahoj, dneska pro vás mám trochu jiný typ článku než na který jste zvyklí, budou to moje oblíbené aplikace v mobilu, tak pojďme na to.


Nejdříve vám ukážu, jak vypadá moje plocha, respektive plochy.






Používám celkem dost aplikací, proto mám plochy tři, i když ale je pravda, že až tolik ne, ale některé aplikace nejdou smazat, takže zabírají místo.

1. První sekce kterou tu mám jsou samozřejmě fotky a fotoaparát, ale k tomu asi nemusím nic víc říkat. Neobešla bych se bez toho, do dalších aplikací bez kterých bych se neobešla jsou zprávy, telefon, budík, poznámky, vlastně ty základní, které v mobilu už byly. Samozřejmě taky mám Facebook, Messenger, Snapchat a Instagram, ale o tom mluvit nemusím.j

2. Teď už ale k něčemu zajímavějšímu. Na prvním snímku vidíte aplikaci "Zdraví", je to aplikace od Apple a mám jí strašně ráda. Každý den si kontroluji kolik jsem toho ušla a vždycky jsem překvapená, protože chodím jen do školy a po škole a třeba něco málo ve městě.








3. Nike running, bez této aplikace bych fakt nedala ani ránu. Od té doby co mám nový mobil, tak jí používám pokaždé, když jdu běhat. Měří uběhnuté kilometry, časy za jednotlivé kilometry a pak udělá časový průměr, taky měří spálené kalorie, můžete přidat i fotografie a pak vše sdílet na sociálních sítích, tak jak to máme všichni rádi.





4. Pak tu mám oblíbené aplikace na úpravu fotek.
Mám ráda Pics Art a InstaSize. Jednoduché aplikace, které stačí na klasickou úpravu.

(Pics Art)

(InstaSize)

5. Vždy když nevím nějaké anglické slovíčko, tak mi pomůže překladač. Aplikací je hodně, já používám Czech English dictionary. 



6. Pořád jezdím autobusem nebo vlakem, takže rozhodně musím mít aplikaci IDOS.



7. Poslední oblíbenou aplikací je Blogger. Když se nudím, tak můžu jen tak, třeba v autobuse, začít psát článek, což mi připadá super, takže rozhodně palec nahoru. 




To už bylo k aplikacím vše. Snad se vám článek líbil. Jaké oblíbené aplikace máte vy? :)
Mějte se krásně.
N.

1 komentář:

  1. Já momentálně nejvíc používám aplikaci Duolingo na učení anglického jazyka :)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat