sobota 23. ledna 2016

Názor na knížku Malý PRINC

Ahoj, teprve nedávno jsem si poprvé přečetla knížku na kterou je spousta pozitivních ohlasů a to je knížka Malý princ. Půjčila jsem si ji od kamarádky a měla ji přečtenou celkem rychle, protože ma ani ne 100 stran. Navíc se mi hodí i k četbě k maturitě, což je plus. 



Teď už se ale přesunu k tomu co si o knížce myslím. Je moc hezky udělaná, má skoro na každé stránce obrázek a cítím se při čtení jako v pohádce. Hodně lidí si mysli, že je to spíše pro děti, ale říká se, že si ji máš přečíst v každém věku a pokaždé máš jiný názor. Mně ani jako pro děti nepřišla, sice si dokážu představit, že ji dítě bude číst, ale i mně se četla moc hezky. Cely děj jsem si představovala a knížka mě vážně zaujala. Myslim, že někde na poslední stránce se píše, že po přečtení téhle knížky se stanete aspoň na chvíli lepším člověkem a je to tak, když jsem to dočetla, měla jsem v sobě takový zvláštní pocit, ale život mi to nezměnilo. Rozhodně vám ale doporučuji si to přečíst, protože je to moc fajn a navíc vám to nezabere zrovna moc času. Myslim si, že je v knížce opravdu velké poselství a na každém je jak s nim naloží, ale myslim si, že to spíš vydrží chvíli a pak zapomenete, stejně to ale stojí za to. 
Někomu se to možná líbit nebude, někomu zase jo, to už je každého věc, určitě vám to nevnucuji. 

Mějte se krásně. 
N. ❤️


3 komentáře:

  1. Já Malého prince miluji. Četla jsem ho jako malá a zrovna nedávno jsem se k němu vrátila a je pravda , že člověk se na to pokaždé dívá jinak a jinak knížku chápe. Máš moc hezký blog :) Iwee z blogu : zivotbrunety.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jaký na to budu mít pohled třeba za deset, dvacet let :) Děkuji moc :)

      Vymazat
  2. Malý Princ je jedna z mých oblíbených knih. Také jsem ho četla několikrát a dokonce jsem ho divadelně zpracovávala. Ta kniha má neskutečnou sílu a hlubokou myšlenku. Až si ho přečteš později, přidej zase článek, zajímal by mě tvůj pozdější názor :)

    OdpovědětVymazat