neděle 17. ledna 2016

TOP 10 - Zima

Ahoj, dneska mám pro vás dalších TOP 10 za roční období, tentokrát za zimu. Tuhle sérii píšu už po třetí a vždycky si uvědomím jak to všechno rychle utíká.




1. První oblíbený produkt za zimu je tenhle olejíček na vlasy od Gliss Kur.  Používám ho vždy před fénováním vlasů, aby se mi neponičily. Je vážně fajn. Zkoušela jsem ho i na suché vlasy, ale to mi pak přišly takové mastnější.


2. Z kosmetiky mám jako každou zimu oblíbené balzámy na rty. Nemám jeden určitý,hlavně  ať dobře hydratuje, protože mám opravdu citlivé a suché rty. Proto se ani v oblíbencích za zimu neobjeví rtěnky, na popraskaných rtech nejsou zrovna krásné. 

3. Není to tak dlouho co jsem si koupila krém tenhle krém na obličej, ale i tak krátká doba stačí na to, aby se stal mým oblíbeným. V zimě jsem vysušená jak sušenka, takže potřebuju samé krémy a tenhle je moc fajn. Koupila jsem ho v Tetě drogerii. 


4. Další mojí oblíbeností jsou diáře, se zimou se blíží nový rok a taky nový diář, já jsem blázen na plánování a zvýrazňovače, takže jestli by jste chtěli článek o organizaci času dejte vědět.  Mám diář na normální dny, kde si píšu školu a podobně, potom diář na  "To do" listy a různý wish listy a potom diář na organizaci blogu.
(nejde mi to otočit :/ )



5.  V zimě asi jako každý zapaluju svíčky a mám to hrozně ráda. Je to takový uklidňující. Mám moc ráda svícky od Yankee Candle, jiné teď asi ani nezapaluju, ale je mi jedno jaká značka svíček to je, hlavně ať hezky voní, ale nesmí z toho bolet hlava. 



6. V zimě je to podobné jako na podzim, je mi pořád zima, takže do oblíbeného oblečení bych zařadila rozhodně svetry, ale abych vám řekla i něco jiného, tak jsem si hodně oblíbila bundu, kterou jste už mohli vidět ve článku o vánočních dárcích.


7.  Rozhodla jsem se sem zařadit i oblíbený zimní zážitek a letos to bude asi víkend v Praze. Jasně, každý rok ráda lyžuju, bruslím a podobně, ale tohle jsem letos zažila poprvé a bylo to moc hezký, pokud chcete vědět víc můžete se podívat tady

8.  Další novinkou v téhle sérii článků bude moje oblíbené místo a to je rozhodně kavárna. S přítelem jsme si na to hrozně zvykli a rádi chodíme si jen tak sednou na kafe a někdy i dortík. Naše nejoblíbenější je kavárna v Ústí na Orlicí a jmenuje se Café MAX. Mají to tam zařízené do retro stylu a dýchá tam na vás úplně božská atmosféra, jestli budete někdy v Ústí rozhodně tam zajděte.


9. Za zimu jsem si hodně oblíbila Jumping. Chodila jsem tam teda i dřív, ale teď chodím hodně pravidelně a je to super! 

10. Poslední a asi nejlepší oblíbenost je tenhle blog! Už od začátku mě to hodně baví, ale připadá mi, že čím dál tím víc a víc. Snažím se psát pravidelně a vymýšlet něco nového. Doufám, že vás baví číst moje články, tak jako mě je baví psát. Jsem moc ráda za každý komentář a zhlédnutí. Taky přemýšlím o nějaké stálém vzhledu/logu mého blogu, takže pokud máte nějaký nápad, můžete napsat. 


To už bylo k dnešním oblíbencům všechno, doufám že vám nevadí, že jsem nepsala úplně o kosmetice a oblečení. Kosmetiku mám ráda, ale používám většinou to samé a rtěnky teď moc nenosím, tak jsem vám ukázala jen oblíbenou pečující kosmetiku a s oblečením je to tak, že každý den nosím něco jiného a nic mi tak nějak k srdci nepřirůstá, ale včera jsem si koupila nové boty a tuším, že ty mi k srdci přirostou, však je uvidíte v nákupech za leden. 
Mějte se krásně.
N.


3 komentáře: