čtvrtek 28. ledna 2016

Moje večerní rutina

Krásný čtvrtek, dnes bych se s vámi ráda podělila o moji večerní rutinu. Jak se starám o pleť, pokožku a vlasy.



1. Když vše stíhám, tak jak chci, tak si napustim vanu s pěnou a relaxuju. 

2. Potom se umyju sprchovym gelem nebo mlékem. Je mi jedno co to je za značku, ale hodně rada mám ty od Niveii, je z nich cítit úplně ta čistota. 


3. Každý druhý den si myju vlasy. Opět mi je jedno co je to za značku. Teď ale používám Shauma nebo Niveu. 


4. Po šamponu nanesu kondicioner. Ráda používám Wonder, ale teď mám od Gliss Kur, který je taky fajn. 


5. Když si neholím ten den nohy, tak používám i tělové mleko do sprchy. ( nesmí se používat po holení) Jinak se mažu krémem od Avonu, teda když nezapomenu. 


6. Když vylezu z vany, tak si vlasy zabalím do ručníků a odlíčím se. Už přes rok používám micelární vodu Mixa se kterou jsem hodně spokojená. 


7. Jako každy si večer čistím zuby, k tomu asi víc říkat nemusím, asi jen že používám kartáčky od Cura prox. 

8. Dále si vlasy vyfénuju a jeste před tím nanesu olejíček, který vlasy chrání před poškozením. 




9. Potom si namažu obličej krémem. Mažu se jen večer, protože jinak to nemám moc ráda. 


9. Na rty nanesu nějaký hydratační balzám. Bez balzámů bych nepřežila, mám hodně suché rty, hlavně v zimě. 

10. A když už jsem v posteli a většinou i po tmě, abych uz nemusela na nic sahat, tak si namažu ruce výborným krémem od  Garnier o kterém už jste slyšeli milionkrát. 


To uz byl celý můj večerní proces. Není to nic co by vás asi překvapilo, ale tahle to prostě je. Jak to máte vy ? :) 
Mějte se krásně.
N. ❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat