pondělí 18. ledna 2016

Zapečená ovesná kaše

Ahoj, krásný den nejde začít jinak než dobrou snídani. Ja jsem se uz taky naučila snídat a teď bych bez toho nedala ani ránu. Snidam hlavně sladké varianty, slané pořád nějak nemůžu pozřít, leda až v pozdějších hodinách. 
Všude na instagramu jsou fotky s hastagem #mojeovesna a i ja tam takovou fotku mám, ovesné kaše jsou skvělé a pokaždé můžou chutnat jinak. Zkoušeli jste uz někdy zapečenou ovesnou kaši? Ja ji zkusila teprve nedávno a moc mi chutnala, takže se s vámi o to musim podělit. 

Budete potřebovat
Ovesné vločky 55 g
1 vejce
Banán 
Mléko 80 ml
Špetka prášku do pečiva 
Skořice 
Nasekané ořechy 
Rozinky ( ty jsem si tam přidala ja, ale nemusíte, stejně jako ořechy a skořici )

 Banán rozmačkáte a vše smícháte dohromady, dáte do zapékací mísy a pečete na 180•C asi 20 minut. 

Můžete jist teplé i studené, ja si to večer upekla a ráno jedla studené k snídani společně s jablkem posypaným skořici a pokapané pampeliškovým medem. Musim ale říct, ze za studena se to hůř vyndává z mísy, ale tak nevadí. Rozhodně vám tenhle recept doporučuji, už se těším až si ho znova udělám. Tahle dávka stačí na takovou větší snídani, ja to celé ale nesnědla, takže si to můžete nechat třeba nadvakrát. 


Dejte vědět jestli recept znáte, nebo jestli ho zkusíte :) Jaká je vaše oblíbena snídaně? 
Mějte se krásně. 
N.   

2 komentáře:

  1. Tak o tom jsem ještě neslyšela.
    Určo vyzkouším :).

    http://books-films-sleep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat