pondělí 4. ledna 2016

Můj rok 2015

Ahoj všichni, dneska jsem si pro vás připravila článek který je vám už určitě známý. Bude to shrnutí uplynulého roku 2015. Neříkám že jsem ho měla nějaký extra zajímavý, jako byl to pro mě jeden z nejlepších roků co jsem kdy zažila, ale pro vás to bude asi normální. Stejně ale doufám, že vás to bude bavit a třeba si omě uděláte takový malý obrázek.





Leden - V lednu jako každý rok nastal nový rok a takový malý nový začátek další kapitoly našich životů. Dvě takové největší věci co se pro mě staly, bylo to, že mi nasadili rovnátka na dolní zuby. Bolelo to jako čert! A další věc bylo jako u každého pololetní vysvědčení, pro mě to bylo ale první vysvědčení na střední škole. Už si ani úplně nepamatuju jaký bylo, ale asi takový normální, podobné jako teď.

Únor - V únoru jsme se školou byli na lyžáku v Říčkách. Nejdřív se mi tam nechtělo, ale byl to strašně fajn lyžák, na pokoji nás bylo osm holek a musím říct, že byla vážně sranda.


Březen - Na konci března se stalo pro mě něco opravdu velkého a krásného a to, že jsme s přítelem oslavily první výročí. Nechali jsme si udělat foto knihu s fotkami za celý náš společný rok a je to strašně krásná vzpomínka.


Duben - ???

Květen - Každý rok se asi celé naše město těší na květen kdy je u nás jedna z největších poutí v republice. Tahle akce mě baví pokaždé i když už tolik nechodím na atrakce, protože rok od roku mám větší a větší strach.




Červen -  Konečně poslední měsíc školy. Dostala jsem vysvědčení a úspěšně dokončila první ročník na střední zdravotnické škole.
Tenhle měsíc jsem se taky začala zaučovat na brigádě na kterou chodím do teď. Pracuji v jednom malém obchůdku na vesnici, je to tam fajn.




Červenec - Nastalo léto a nahrnulo se toho na mě strašně moc, Každý den v týdnu i soboty jsem chodila dopoledne na brigádu. Každý den jsem vstávala v šest a chodila spát kdo ví kdy, i když jsem si to radši hlídala abych na brigádě měla energii. Když jsem obchod zavřela tak jsem jela domů na oběd a z oběda rovnou na autoškolu nebo na jízdy, někdy se mi to sešlo, že jsem měla i obojí v jeden den. Do toho jsem ještě chtěla co nejvíce času trávit s přítelem a taky s rodinou, no přiznám se, že jsem někdy trochu nestíhala a byla dost unavená.
Jeden týden v Červenci jsem si ale trochu odpočinula, teda pokud se dá dovolená na horách nazvat odpočinkem. Byli jsme s rodinou a přítelem ve Vysokých Tatrách. Chodili jsme po horách, byli jsme v krásném Slovenském Ráji, jezdili na koloběžkách a koupali se v termálních bazénech. Určitě se tam jeďte někdy podívat je tam krásně, hlavně na vrcholcích hor.
V Červenci jsem taky oslavila šestnácté narozeniny a taky jsme si přivezli naše koťátko


Srpen -  V srpnu jsme s přítelem poprvé odjeli spolu sami na víkend na Stříbrném Rybníku. Byl to moc hezký víkend a klidně bych se vrátila. 
Opět jsem pokračovala v mojí brigádě a autoškole.
Taky jsem se v srpnu konečně odhodlala a založila si blog, na kterém právě čtete tenhle článek a jsem za to moc ráda, baví mě to i když někdy nestíhám psát. 
Poslední den prázdnin jsem taky dělala závěrečky v autoškole, kde jsem bohužel selhala. Byla jsem z toho vážně špatná, ale v testu se objevily některé otázky, které jsem nikdy nečetla, protože otázek je asi devět set, prostě jsem měla špatný den, to se stává.


Září - Prázdniny skončily a začal nový školní rok. Nastoupila jsem do druháku, do stejné školy i třídy. Taky jsem dělala znovu závěrečky z autoškoly a naštěstí úspěšně. 

Říjen - V říjnu se nestalo nic zajímavého, pořád samá škola a hodně učení. Největší změna pro mě byl nový mobil a přechod z Androidu na iOS. 

Listopad - V listopadu byla opět škola, nic extra akorát jsem oslavila svátek. 

Prosinec - Prosinec byl hezký měsíc. S přítelem jsme byli v Praze (pokud chcete vědět víc tak odkaz je tady.) Taky byli Vánoce jak každý víte a Silvestr. Vánoce byly skvělý, užila jsem si celé svátky i prázdniny. Na Silvestra jsem byla v přítelem u něj doma a strávili jsme ho v poklidu, o půlnoci jsme si připili a šli se projít a podívat se na ohňostroje. 



stromeček u nás doma



stromeček u babičky


Všeobecně jsem za rok 2015 byla hodně aktivní, pořád jsem něco dělala, oblíbila jsem si běhat i jumping, kdo nevíte co to je, můžete se podívat tady.




Tady vidíte část mého roku v kostce, neboli devět nejlikovanějších fotek na instagramu. Sledujete mě na tam? Doufám, že jo.


Tak to byl celý můj rok 2015. Doufám, že jsem nezapomněla na něco podstatného, ale myslím si že ne. Jaký jste měli minulý rok vy? 
Mějte se krásně.
N.



Žádné komentáře:

Okomentovat