středa 6. ledna 2016

Oblíbené výraznější líčení

Ahoj, po delší době přicházím s nějakým líčením, vlastně tyhle články moc nepíšu, protože se líčím většinou stejně a tolik se v tom nevyžívám, ale ráda vám ukážu, jaké volím líčení, když někam jdu nebo mám čas se více nalíčit.



1. Červená rtěnka



Miluju rtěnky v jakýkoliv barvách, i když je pravda že do modrých odstínů bych asi nešla, ale klasickou červenou mám opravdu ráda.
Na oči jsem nanesla tmavě šedou tužku na oči a trochu ji rozmazala, připadá mi to jednoduché a přitom to oči hezky zvýrazní. Potom jsem použila už jen černou řasenku.
Na obličeji už mám klasicky korektor, BB cream, pudr, set na obočí a obočí zafixované gelem.

Rtěnka: Avon Z 101


2. Jednoduše nebo výrazně?


Mám ráda jak jednoduchost, tak i výraznost, většinou dohromady nemíchám tmavou rtěnku a oči, ale někdy se mi zachce a musím říct, že se mi to líbí.
Pokud se ale bojíte vyjít, takhle výrazně nalíčená nebo se v tom prostě necítíte dobře, tak zkuste to co je na druhé fotce. Použila jsem béžové stíny, světlejší stín na celém pohyblivém víčku a tmavší stín v ohybu oka a zvýraznila jsem to černou linkou.
A pro ty co se nebojí nebo jdou třeba večer někam na párty, tak můžou ještě použít tmavou výraznou rtěnku.

Rtěnka: Catrice 070


3. Tmavé oči


Tenhle styl líčení jsem nosila hlavně dřív než jsem ještě neobjevila nude odstíny, které se staly mojí závislostí, ale ráda se k této kombinaci černé a šedé vracím. Šedý stín jsem nanesla na celé pohyblivé víčko a černý stín jsem "rozblendila" v ohybu oka. Pokud chcete můžete použít i černou linku, i já si ji někdy dávám, protože mám celkem nevýrazné oči a proto je ráda něčím podtrhnu. K tomu všemu jsem už zvolila jen jemný perleťový lesk.


Ta dá, to už byly všechny moje oblíbené kombinace výraznějšího líčení, jak se vám líbí a jak se rády líčíte vy? 
Mějte se krásně.
N.




Žádné komentáře:

Okomentovat