středa 13. ledna 2016

Recenze - krém na ruce Garnier

Ahoj všichni, dnes tu pro vás mám po dlouhé době recenzi a tentokrát to bude na krém na ruce od značky Garnier.
Když jsem jednou byla na brigádě, tak jsem ho tam viděla na stole a říkala jsem si, že by mohl být dobrý, psali na něm, že je na popraskané ruce, což bylo jak dělané pro mě. Hned ten týden jsem si ho šla koupit do Dm drogerie.



Musím říct, že jsem s ním nejvíc spokojená ze všech krémů co jsem kdy měla. Má takovou tužší konzistenci, trochu jako gel, ale ne úplně. Strašně hezky se roztírá a příjemně voní.
V té době co jsem si ho koupila začínala zima a už jsem měla popraskané ruce a začaly mi krvácet praskliny na rukou a od té doby co používám tenhle krém je mám hebké a bez popraskání. Mažu se jenom večer, protože přes den to nemám ráda. Bohužel teď jak je tužší zima a mráz, tak se mi začali trochu vysušovat, ale jen malinko, za to si můžu sama, protože se mažu jen jednou denně, kdybych se mazala víckrát určitě bych je takové neměla, ale já prostě nesnáším ten pocit mastných rukou. I když se to asi budu muset naučit.
Abych to celé shrnula, tak krém je naprosto skvělý a všem ho můžu jen doporučit. Na dotek mám vážně ruce jemné, jen teď asi týden se mi začaly vysušovat po stranách, ale pořád to jde. Pokud máte taky suché ruce a nevíte co s tím, tak si určitě běžte koupit tenhle krém.



To už by bylo k dnešnímu článku vše, byl sice trochu kratší, ale doufám, že vám pomohl nebo se vám aspoň líbil.
Jaký krém používáte vy?
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat