neděle 10. ledna 2016

OOTD - bílá jako sníh/ white as snow

Krásný den přeju, dnes jsem se po delší době rozhodla pro vás nafotit nějaký outfit, tak doufám, že se vám bude líbit.

Napadl sníh a tak jsem toho musela hned honem využít a nafotit pár zimních fotek, chtěla bych pro vás fotit outfity častěji, tak snad mi vydrží takové hezké podmínky pro fotky.



čepice- Extravagance, šála- Takko, bunda - Takko, džíny - Charlie´s fashion, boty - Deichmann, Kabelka - Elegance , Cardigan - Takko, Náhrdelník - Pepco, Rolák - Elegance







To by bylo pro dnešek vše :)
Mějte se krásně.
N.
PS: Jestli se chcete o mně chcete dozvědět zase o trochu víc, tak mě můžete sledovat na Twitteru, kde jsem jako @nikina999.



11 komentářů:

  1. Ten cardigan je skvely, mic hezky outfit :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ten cardigan. Moc pěkný článek :))

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný outfit. No ja sa vám čudujem, že vôbec vyjdete do tej zimy niečo fotiť ja naberam odvahu už veeeľmi dlho :)

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc :) no mně se taky nechtělo, ale nakonec to nebylo tak strašný jak se zdá :)

      Vymazat
  4. Veľmi pekný outfit :) http://houseoftheweirdness.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. nádherný outfit, ten cardigan je skvělý! Tady můžeš kouknout na můj blog :).

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny outfit videla jsem tě jak ses fotila u školy

    OdpovědětVymazat