pátek 4. prosince 2015

Tutorial - andělský look

Ahoj, konečně se vám hlásím s novým článek. Vím, že článek nebyl nějak přes týden, vůbec jsem neměla čas a nebo náladu a protože pro vás chci psát články s radostí a nechci je nějak odbývat, tak píšu až teď.
Dnes jsem si pro vás přichystala menší tutorial na anděla. Bude to jeden z takových zimních článků, tak doufám, že se bude líbit, vymyslela jsem to když jsem se nudila ve škole a hrozně mě to bavilo. Jen bych chtěla připomenout, že nejsem žádný profesionál, ale tohle mě fakt bavilo a chtěla jsem to pro vás zkusit.



ČÁST 1.
Protože jsem vám psala, že jsem tenhle článek vymyslela ve škole a to mimochodem dnes, tak už jsem byla od rána namalovaná. Měla jsem na sobě BB cream, řasenku, pudr, tvářenku, upravené obočí a samozřejmě korektor. Myslím, že každý ví, jak na to, ale pokud chcete vidět jak to dělám já, tak TADY máte odkaz.








ČÁST 2.
Když jsem teda přišla ze školy a začala dělat tenhle andělský look, tak jsem začala stíny. Nanesla jsem světlý třpytivý stín na celé pohyblivé víčko a světle modrý stín do takzvaného véčka. Nemusíte se nějak extra snažit, jde hlavně o to aby se to hezky třpytilo a ono to splyne do sebe a vypadá to dobře. Aby mi oči ale více vynikly, tak jsem si udělala i slabší linku fixou na oči. Jako anděl chci mít oči ale ještě výraznější a tak jsem nanesla druhou vrstvu řasenky. Když už jsem měla oči, tak jsem si uvědomila, že mám moc výrazné obočí a tak jsem si ho odlíčila a nanesla jen světle hnědý stín na obočí a přes to dala ještě trochu světlého stínu na oči, aby se vše pořádně třpytilo.








ČÁST 3.
Když jsem měla oči hotové, vrhla jsem se na obličej. Anděl má určitě dokonalý obličej, takže jsem nanesla pořádnou vrstvu pudru a taky tvářenky, abych měla hezky červená jablíčka. Nakonec jsem nanesla třpytivý lesk na rty.




ČÁST 4.
Konečně už mám hotový obličej a pouštím se na vlasy. Zvolila jsem, že si udělám jemné vlny, ale pokud chcete, tak můžete nechat vlasy rovné.
Vlasy jsem si rozdělila na dvě části a začala je natáčet. Použila jsem žehličku, protože doma kulmu nemáme, ale šlo to tím taky. Jednotlivé prameny vlasů jsem pořád natáčela a natáčela až jsem měla to co chci. Nakonec jsem si je už jen trochu natupírovala a přelakovala lakem na vlasy.




ČÁST 5.
Aby jste vypadali jako opravdový anděl, tak potřebujete hvězdu na čele. Já jsem to udělala jednoduše, tak že jsem si obkreslila hvězdičku, vystřihla ji a vybarvila. Potom jsem si jí už jen nalepila na čelo. Jestli ale jdete třeba na nějakou mikulášskou párty a nechcete tam chodit s hvězdou na čele, tak si myslím, že poslouží celý look akorát bez hvězdy.



ČÁST 6.
Poslední část je oblečení. Jak jsem zmínila v předchozí části, pokud jdete třeba na párty, kde není vyloženě napsané, že máte přijít v kostýmu, tak si myslím, že postačí třeba bílé tričko a džíny, ale nebála bych se ani použít černé džíny s bílým tričkem, pokud ale chcete chodit převlečení po domech a roznášet nadílku, tak se rozhodně budou hodit krásné bílé šaty a nezapomeňte taky na křídla.

Tak to byl celý look. Doufám že se vám líbil a že ho třeba zkusíte.
Chodí k vám domů ještě čerti nebo se chystáte třeba na nějakou párty? Dejte mi vědět do komentářů.
Mějte se krásně.
N.

PS: Pokud chcete vidět, koho jsem ve středu potkala v Praze, mrkněte na můj instagram.

3 komentáře: