neděle 6. prosince 2015

Jak kombinovat svetry?

Přeju všem krásnou neděli,
konečně se zase vracím do normálních kolejí a vydávám článek v neděli. Dneska pro vás mám pár tipů jak kombinovat svetry. Taky je milujete tak jak já? Já bych bez nich v zimě nedala ani ránu a proto vám ukážu jak je nosím.



1.
První kombinace je svetr se šátkem, každý to asi zná a nosí. Když mi je velká zima zahřeje mě to dvojnásobně, teda pokud si nevezmu jen takový ten šátek na ozdobu. Navíc jsem tady ještě dala dva šátky dohromady, jeden velký a teplý a druhý slabý. Líbí se mi dva odstíny modré pospolu. Co myslíte vy? 

2.

Druhý způsob je asi můj nejoblíbenější. Svetr + límeček = dokonalost . Hodně se mi to líbí, hlavně s černým svetrem, ale rozhodně i s nějakou jinou barvou to je super. Já si vezmu i třeba černý svetr a černý límeček, je to strašně jednoduché a já na tom docela ujíždím. Navíc se to hodí jak do společnosti, tak i jenom do školy, prostě všude.Tímhle nikdy nic nezkazíte.

3.


Tahle kombinace hnědé a zlaté je taky k nezaplacení. Stojím si za tím, že v jednoduchosti je krása a že tyhle dvě barvy se k sobě prostě hodí. Na fotce to není bohužel tolik vidět, hlavně na tý první a proto jsem vám to vyfotila ještě podruhé. Svetr je doopravdy světlejší, jeho barva odpovídá spíš na té druhé fotce. 
Co na to říkáte vy? Taky se vám líbí béžová a zlatá dohromady? 

Budu ráda, když mi napíšete jak nosíte svetry vy a jestli se vám líbí jak to nosím já. 
Mějte se krásně a užívejte si druhou adventní neděli.
N. 

2 komentáře:

  1. Ahoj nikol máš boží vlasy barvíš si je nebo ne ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,nebarvím, mám je blond od přirody, děkuju moc :)

      Vymazat