neděle 27. prosince 2015

Nákupy - listopad, prosinec + co jsem dostala k Vánocům (1. díl)

Pěkný večer všem, přicházím s prvním po vánočním článkem, doufám, že jste si Vánoce a svátky užili a že si užíváte i celé prázdniny. Dnes pro vás mám mé oblíbené nákupy, tentokrát to bude rovnou za dva měsíce a i za Vánoce. Ještě než začnu, tak chci říct, že to rozdělím na dva díly, protože by to pak bylo moc dlouhé. Dnes vám ukážu oblečení a ve středu ten zbytek jako třeba kosmetiku.





Přála jsem si letos na zimu něco mezi kabátem a bundou, takže jsem hrozně ráda, že jsem našla tuhle parku a potom ji rozbalila pod stromečkem. Je teplounká a má super kožíšek kolem kapuce.
(Takko)


A aby mi nebyla taková zima, jako mi pořád je, tak jsem k Vánocům dostala i tuhle čepici, která mi ladí s tím kožíškem u bundy. Vevnitř má ještě takový flauš a krásně hřeje.
(Extravagance)



Jako další jsem pod stromečkem našla tenhle krásný svetr. Není úplně teplý, je to spíš takové svetro-tričko, ale určitě ho ráda budu nosit.
(Pepco)


Taky jsem k Vánocům dostala tenhle boží teplejší cardigan, který sice na fotce tak božsky nevypadá, ale věřte mi, že je. Už se těším až ho budu nosit. 
(Takko)


Abych měla pod ty svetry co nosit, tak jsem dostala tohle basic tričko, kterých není nikdy dost.
(Textil Jas)


Jak už jsem říkala, že basic triček není nikdy dost, tak proto jsem dostala i tohle v bordo barvě.
(Takko)


A protože ráda sportuji a tuhle podprsenku jsem chtěla už delší dobu, tak jsem jí také našla pod stromečkem.
(Takko)


Miluju roztomilý pyžama jako je tohle, z něj jsem měla na Vánoce taky radost.
(Pepco)


To už bylo všechno oblečení co jsem dostala k Vánocům. 
Tenhle svetr mi dal můj přítel někdy v Listopadu, protože ho nechtěl nosit. Měl ho jen jednou na sobě, takže ho nosím i do školy, je úplně jako nový. 
(C&A)


Další svetr jsem si koupila za peníze k svátku, chtěla jsem nějakou světlejší barvu a tenhle se mi moc líbí, je takový delší a pěkně teplý. Bohužel když se vypere, tak schne strašně dlouho, že to není ani možné, jinak je fajn.
(Takko)


V listopadu jsme s mamkou byly kupovat zimní boty a  já jsem si koupila tyhle kozačky, které se mi moc líbí, co vám?
(Deichmann)


Když jsme byli s přítelem v Praze, tak jsme poslední den byli na Pankráci a trochu jsem se podívala po obchodech. Koupila jsem si tam tohle obyčejné tričko, které bude určitě fajn,
(Mango)


A taky jsem si koupila tuhle nádhernou sukni, miluju sukně a tahle je fakt skvělá. 
(New Yorker)


Nedávno jsem si usmyslela, že chci rolák, takže jsem ho začala hned shánět a našla jsem tenhle polorolák, který mi stačí akorát mě štve, že se tyhle roláky blbě přetahují přes hlavu a pak se na to obtiskne makeup, ale dá se to nějak zvládnout.
(Elegance)


To už by bylo k mým nákupům a dárkům vše. 
Co jste dostali nebo si koupili vy? 
Mějte se krásně.
N.

PS: Kdyby jste si říkali, proč mám hodně věcí z Takka, tak to je proto, že bydlím na malé vesnici, kde jsou všude kolem malá města a nic jiného tady skoro není.





8 komentářů:

  1. Jůů to pyžamo je strašně roztomilé♥
    Hlavní je, že jsi spokojená:)
    Já si koupila sukni, nové džíny, svetr, trička a jsem naprosto spokojená:)
    reinedelavie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké věci! To pyžamo je vážně hrozně roztomiloučké, hned bych ho brala taky! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak vidím pyžamo ma největší úspěch :) děkuji :)

      Vymazat