středa 23. prosince 2015

Víkend v Praze - Vyšehrad, Náplavka, trhy, ...


Zdravím všechny a přeji krásný večer,
dnes mám pro vás článek o tom jak jsem byla s přítelem na tři dny v Praze a ráda bych vám ukázala pár tipů kam zajít, určitě něco budete znát, ale něco třeba ne a pokud jo, tak doufám, že se vám bude článek aspoň líbit.

Vyrazili jsme v pátek kolem desáté ráno, jeli jsme vlakem. Jednou jsme přestupovali a potom už měli pohodovou cestu, jeli jsme něco kolem dvou hodin. Hned jak jsme přijeli na hlavní nádraží, tak jsme si dali věci do úschovny, aby jsme se s tím nemuseli tahat a potom šli na oběd do Palladia, přesněji do Výtopny, kterou můžu doporučit, navíc vám tam pití vozí vláček, což je super. Já jsem si dala menu, což byl sýrový krém se šunkou a hráškem a k druhému jídlu jsem si vybrala bulgur s pečenými žampiony a červenou cibulkou, bylo to moc dobrý. Přítel měl stejnou polévku a k druhému měl kuřecí maso v sýrovém těstíčku se šťouchanými brambory a říkal, že to taky bylo dobrý. Navíc jsme k tomu dostali domácí limonádu.
Kdyby vás zajímala tahle restaurace, tak se můžete podívat na jejich stránky.



Druhé jídlo jsem nějak nestihla vyfotit, ale taky musím říct, že by mi i stačila jen polévka, byla celkem sytá.



Protože v pátek pršelo, tak jsme se rozhodli zajít do muzea voskových figurín, které je kousek od Staromáku v ulici Celetná. 












Musím říct, že tam byly opravdu povedené figuríny, některé sice vypadaly trochu více uměle, ale většina byla krásných a jestli budete někdy v Praze, tak tam určitě zajděte. 

Když už přestalo trochu pršet, tak jsme se šli projít na Karlův most.


Všude byly pověšené zámky, stejně jako v Paříži, škoda že jsem sebou taky nějaký neměla.


Pod Karlovým mostem, byly také menší vánoční trhy, kde jsme krmily i poníka, to bylo hrozně hezký.


Po procházce jsme ještě zašli do Starbucks na kafe, já si teda dala Karamelový frappucino a zas tolik mě to neohromilo, ale kafe mi tam chutná.


A když se setmělo, tak jsem šli ještě na krásné vánoční trhy na Staroměstské náměstí. Dali jsme si trdelník, procházeli se a bylo to moc fajn.


Jak se vám líbí stromeček?


Po celém dni jsme už byli unavení, takže jsme už zašli jen na nádraží pro věci a jeli k našim kamarádům, kde jsme "bydleli". 


Měli jsme i celkem hezký výhled z pokoje. Večer byl samozřejmě hezčí.


V sobotu jsme se vydali na Vyšehrad, kde to bylo úplně nádherný, taky jsme šli na Slavín, kde bylo pochováno spoustu známých lidí. 




Když jsme sešli z Vyšehradu, tak jsme se šli projít po Náplavce, kde byly trhy, dali jsme si horký jablečný mošt a nasávali tu krásnou atmosféru. 


Po tom všem chození nám už vyhládlo a šli jsme na oběd do restaurace Dynamo, která se nachází v ulici Pštrossova, odkaz máte tady.
Dala jsem si grilované kuřecí na houbách s Hlívou ústřičnou a americkými bramborami, přítel měl podobné jídlo, akorát místo hub měl grilovanou zeleninu.


Po výborném obědě, jsme se vydali na Petřín. Dalo nám to docela zabrat, byla jsem fakt unavená po tom celém dni, ale zvládla jsem to a vylezla i 299 schodů na rozhlednu a ten výhled stál za to.



Za odměnu jsme zašli ještě na kafe do jedné kavárny blízko Pražského hradu. Dala jsem si oříškové cappucino a bylo fakt dobrý.

Potom jsme už šli jen na Hrad, kde byly také trhy a pak jsme jeli zase tramvají za kamarády. Po cestě jsme ale ještě vystoupili a prošli se podél Vltavy.




Vše strašně uteklo a už byla neděle. Ten den už jsme nedělali nic zajímavého, kromě úžasného brunche v Cafe Savoy, který doporučuju, ale taky doporučuju si udělat rezervaci, protože tam je hodně narváno. 
Dali jsme si Continental breakfast, která obsahovala čerstvé pečivo, marmelády, máslo, toust, vajíčko a sýr, plus jsme si ještě mohli vybrat z kakaa, kávy s mlékem nebo čaje, já si dala čaj a Ivan kakao. Když jsme vše snědli, tak jsme si dali ještě čerstvý džus, já mandarinkový a přítel pomerančový a oba byly super. 
Odkaz na Cafe Savoy máte opět zde.




Po snídani jsme už jeli jen na Pankrác se podívat po obchodech, kde jsme si koupila pár věcí, které uvidíte možná ještě v letošním článku. Bohužel mi nebylo ale moc dobře, tak jsme jeli kolem třetí pryč a hurá domů. 

To už je k celému článku vše, chci vám ještě popřát krásné Vánoce a svátky, odpočněte si a prožijte je v klidu. 
Mám vás ráda.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat