čtvrtek 10. prosince 2015

Recepty na celý den #1

Hezký čtvrteční večer,
dnes přicházím s novým formátem a to jsou recepty na celý den. Můj blog není totiž jen o kosmetice a módě, ale taky o životním stylu a proto jsem zvolila tento typ článku.
Chtěla bych podotknout, že to nejsou žádné složité recepty, ale jen jednoduchá a rychlá jídla, která zvládnete, když máte hlad a jste třeba sami doma.


SNÍDANĚ

Pro dobrý start dne musíte rozhodně snídat a proto pro vás mám jeden typ na dobrou snídani. Jídlo se jmenuje Poridge, je to taková ovesná kaše.

Budete potřebovat: Dvě hrsti ovesných vloček
                               250 ml vody
                               Špetku soli
                               Lžíci cukru
                               Rozinky
                               Kokos
                               Mléko

Takhle zní originální recept, já si ho ale trochu poupravila.
Na čtvrt litru vody mi přišlo málo ovesných vloček, takže jsem použila spíš tři hrsti a místo cukru jsem použila med a ještě jsem přidala i mé oblíbené brusinky.

POSTUP: Ovesné vločky vaříte ve vodě a mícháte. Přidáte špetku soli, med nebo cukr, rozinky, brusinky a kokos. Vše stále mícháte dokud nevznikne kaše. Tu následně dáte do misky a zalijete trochou studeného mléka, ovšem ale nemusíte, je to dobré i bez toho. Nakonec jsem to ještě posypala skořicí a můžete přidat i ovoce.

Ta dá, a to je celé. Jednoduché co?


SVAČINA

Pokud chodím do školy a nejsem doma, tak i svačím. Dobrá svačina je ovoce, takže vám ukážu lehoučký "recept" na rychlou dopolední svačinu.
Bude to taková ovocná bowle. 

Budete potřebovat: Ovoce!!
                                Jakékoliv chcete, já použila jablko, pomeranč, mandarinku, kiwi.
                                Ovocný čaj

POSTUP: Vše ovoce nakrájejte a dejte do misky, potom zalijte studeným ovocným čajem, dejte vychladit a podávejte.



OBĚD

Všichni určitě znáte kus kus. Já vám ukážu recept na zapečený kus kus. 

Budete potřebovat: Kus kus
                               Jakoukoliv zeleninu
                               Sýr
                               Sůl
                               Kari

Postup: Uvařte si vodu a zalijte tím kus kus. Promíchejte a lehce osolte. Až kus kus změkne dejte ho do zapékací misky, nebo kastrolku a přidejte nakrájenou zeleninu a nastrouhaný nebo nakrájený sýr. Pokud chcete tak ještě dosolte a dejte tam kari, vážně chutná dobře. Ještě předtím si předehřejte troubu na 175 stupňů a potom dejte na dvacet minut zapéct. 
To už je vše. Můžete servírovat. 


 


SVAČINA 

Odpolední svačina by měla být lehká, ale něco bych sníst asi měla, abych vydržela do večeře, takže tu mám zeleninový salátek. 

Budete potřebovat: Zeleninu (jakou chcete, ale já použila papriku, rajče a salátovou okurku)
                                Bílý jogurt
                                Sůl, pepř, koření Vegeta nebo jaké máte rádi.

Postup: Vše jednoduše nakrájíte, přidáte jogurt podle množství zeleniny, osolíte, opepříte a dochutíte podle potřeby. Můžete dát vychladit a nebo rovnou sníst. 




VEČEŘE

Máte rádi tousty, ale chcete něco rychlejšího nebo možná i dietnějšího? Koukněte na tenhle typ.

Budete potřebovat: Rajče, papriku, ledový salát, salátovou okurku
                                Mozzarelu 
                                Kneckebroty
                                Vajíčko
                                Trochu másla a soli

Postup: Nejprve si na pánvičce udělejte "volské oko" na trošce másla a osolte. Potom nakrájejte zeleninu a vložte jí mezi dva kneckebroty, dejte na to i ledový salát, mozzarelu a nakonec vajíčko, přiklopte druhým kneckebrotem a můžete jíst. 


To už jsou všechny typy na celý den. Neberte to jako složité recepty, jen typy co si dát k jídlu. Budu ráda, když něco zkusíte a bude vám chutnat. 
Mějte se krásně.
N.

PS: Omlouvám se, že článek nevyšel už včera, ale nestihla jsem ho dopsat, už jsem musela jít spát, protože jsem dnes vstávala v pět ráno, snad to chápete, už se těším na prázdniny až bude víc času a články budou vycházet tak jak mají. 

Žádné komentáře:

Okomentovat