neděle 13. prosince 2015

Povídání s N. - Vánoce

Ahoj, přeji krásnou adventní neděli, dnes už třetí, to tak strašně utíká, že to není ani možný a proto přicházím s Vánočním povídáním s N.

Jsem ráda, že už jsem nakoupila všechny vánoční dárky a že už se nemusím o nic starat, je teda pravda, že chci ještě na Vánočních trzích dokoupit něco prarodičům, ale to už je jen maličkost.
Na Vánoční trhy jedu s přítelem v pátek, jedeme do Prahy na celý víkend a moc se těším, ještě jsem v Praze takhle na Vánoce nebyla, tak si to chci užít. Budu pro vás fotit věci které by vás mohli zajímat a napíšu vám o celém prodlouženém víkendu článek. Jedete někdo taky na trhy do Prahy, nebo tam dokonce bydlíte? Chodíte a máte trhy rádi, třeba i někde jinde? Já to naprosto miluju! Miluju Vánoce, atmosféru všeho kolem. Teď jsem celý víkend pekla cukroví a úplně na mě dolehla ta síla Vánoc, i výzdoba v pokoji a celém době působí tak klidně a láskyplně, miluju světýlka, andílky a prostě to vše co k tomu patří.
Těším se na Vánoční prázdniny až si odpočinu a pospím si hezky do deseti. Chybí mi spánek, každý den kromě neděle vstávám v šest a jednou i v pět, takže toho moc nenaspím a jsem ráda aspoň za neděli. Dřív jsem se na Vánoce těšila asi spíš kvůli dárkům a nemohla jsem se dočkat toho večera a rozbalování, čím jsem ale starší, tak si vážím toho, že jsme všichni spolu a všeho toho klidu. Taky se těším na letos už druhé Vánoce s přítelem, je to krásný trávit Vánoce s někým koho milujete, však to někdo z vás určitě znáte že?
I když mi už nejde tolik o dárky, tak něco dostanu a tak se pro vás chystám udělat nákupy kde budou právě i dárky z Vánoc, doufám, že se vám to bude líbit. A když už jsem u těch dárků, tak tu pro vás mám jeden typ, co dát třeba prarodičům jako maličkou drobnost, myslím si, že babička ocení něco co vyrobíte místo drahých dárků a proto jsem letos upekla perníková srdce, trochu je ozdobila a dala je do celofánového pytlíku a zavázala stužkou, chystám se k tomu ještě koupit nějakou drobnost na těch trzích a myslím, že to potěší. Nejsem sice žádná umělkyně, ale je to z lásky, tak co.



To by bylo k dnešnímu kratšímu článku vše, snad se mi nebudete smát za mé zdobení a třeba toho typu využijete a uděláte někomu radost. 
Mějte se krásně.
N. 
PS: Co říkáte na nový vzhled blogu? :)

2 komentáře:

  1. Závidím ti, že už nemáš starost s dárky. :D Já tu starost ještě stále mám a o to horší, že jsem nekoupila ještě ani jeden. :D Dnes, dnes už to snad dopadne a alespon své sestře bych mohla koupit dárek.
    V Praze na trzích jsem nebyla, ale osobně jsem zažila Brno a Olomouc tento rok. Brno minulý rok bylo nádherné a ty vůně! Letos se tam ještě chci podívat někdy ted o víkendu. V Olomouci nádhera také, velký strom a moc, moc stánků. :) Člověk má z čeho vybírat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeju, at seženeš co chceš :)
      Do Brna jsem jezdila každý rok celé dětství, ale letos jsem to změnila, do Olomouce bych se taky ráda podívala, je to hezké město :)

      Vymazat