středa 25. listopadu 2015

What´s in my bag?

Ahoj, asi už jste podle názvu poznali, že dnešní článek bude o tom, co nosím v kabelce. Předpokládám, že můj blog čtou hlavně holky, takže kabelky nejspíš nosí a doufám, že se bude článek líbit.

Když nechodím do školy, tak nosím tuhle menší kabelku do které naskládám všechno co potřebuju.

Kabelka - F&F 

Tady už na obrázku vidíte, vše co nosím, když jdu třeba někam s kamarádkou nebo se jdu třeba podívat po obchodech a podobně.


Asi vám to přijde jako hodně věcí, ale veškerou kosmetiku co vidíte, naskládám do kosmetické taštičky a pak se to všechno pěkně vejde. Někdy ale samozřejmě nenosím všechno líčení, které zrovna ten den na sobě mám, to nosím jen, když jdu třeba někam na delší dobu, abych se pak mohla případně upravit. Kosmetiku kterou nosím ale vždycky, je něco na rty, korektor a asi i řasenku. Samozřejmě ještě taky deodorant nebo nějaký sprej.
Jako další tam mám gumičku a hřeben. Z toho je pro mě rozhodně nejdůležitější gumička, protože mě už někdy ty dlouhé vlasy otravujou a ráda si je stáhnu do culíku. 
Potom tam má klasiku jako klíče, peněženku, mobil, sluchátka a kapesníčky. Tyhle věci asi nemusím vysvětlovat proč nosím. Další tam mám diář a propisku, bez diáře už opravdu nedám ani ránu, strašně jsem si zvykla ho používat a mám v něm napsané všechny důležité věci.
Taky tam můžete vidět rukavice, ty normálně přes rok v kabelce nenosím, ale teď když začala zima, tak je musím rozhodně mít u sebe! 
A jako poslední tam mám lahev s vodou, která je rozhodně důležitá a když jdu někam na dýl, tak si beru i něco k jídlu.


To by bylo k dnešnímu článku vše. Co nosíte ve své kabelce nebo třeba batohu vy? Dejte mi vědět do komentářů.
Mějte se krásně.
N.



Žádné komentáře:

Okomentovat