středa 16. prosince 2015

Christmas TAG

Ahoj, krásné ráno/den/večer, podle toho kdy to čtete. Jako první bych vám chtěla poděkovat za to, že jsme přesáhli dva tisíce zobrazení na blogu a to ho mám od konce srpna, připadá mi to strašně super a ještě k tomu u minulého článku jsem měla krásných 166 zobrazení, strašně moc děkuju, hrozně mě to nakopává psát dál.
Teď už ale přejdu k samotnému článku a začnu s vánočními otázkami. Otázky jsem si vymyslela sice sama, ale je dost pravděpodobné že je uvidíte i u jiných, jsou to totiž typické otázky.




1. Co dělám celý štědrý den?
Ráno vždycky vstanu, nasnídám se a nebo naobědvám, podle toho jak dlouho spím, K obědu nemáme žádné maso, protože chceme vidět zlaté prasátko, ale nějak to zatím nevyšlo. Kolem druhé hodiny jezdím každý rok s babičkou pro rybí polévku, ale nevím jestli to letos stihnu, protože chci trávit nějaký čas i s přítelem, loni to sice vyšlo, ale letos nevím. Kolem páté začínáme dělat večeři, teda spíš mamka s tátou a já prostírám stůl. Asi o půl sedmé večeříme. Děláme dva druhy jídel, lososa a kapra, já jím lososa, protože kapr mi moc nechutná a vadí mi kosti, jako přílohu máme bramborovou kaši. Musím se přiznat, že už ani moc nemusím rybí polévku, ale snažím se ochutnat aspoň trošku.
Po večeři se jdeme schovat s bráchama do pokojíčku a nebo pouštíme lodičky a čekáme až zazvoní zvoneček, když se tak stane jdeme nebo spíš běžíme do obýváku a rozbalujeme dárky, ještě předtím se teda fotíme u stromečku, potom když už je vše rozbalené tak si vezmeme bundy a jdeme vedle k babičce, kde rozbalíme další dárečky a trávíme tam potom celý zbytek večera, díváme se na pohádky a na naše oblíbené Pelíšky. Když už je pozdě večer, jdeme zpátky domů a hurá unavení spát.

2. Oblíbený vánoční film?
Asi taková klasika jako je Sám doma.

3. Oblíbená pohádka?
Miluju Grinche, každý rok se na to s rodičema díváme, ale loni jsme to prošvihli, takže doufám, že se tak nestane i letos. Kdyby jste věděli kdy ho dávají, dejte mi vědět. A kdybych měla říct třeba českou pohádku, tak se mi líbí celkem nová pohádka a to je Dvanáct měsíčků.

4. Oblíbené vánoční cukroví?
Mám ráda úlky a taky takovou dvoubarevnou roládku, linecké a skoro asi všechno cukroví.

5. Umělý nebo živý stromeček?
Rozhodně živý! Loni jsme měli umělý a letos jsem si prosadila živý, už ho máme i doma, vybrala jsem Stříbrnou Jedli.

6. Co mám na sobě u štědrovečerního stolu?
Pokaždé volím šaty nebo sukni a ani letos se nestane výjimka.

7. Mám už nakoupené dárky?
Dárky už naštěstí mám, jak už jsem zmínila v předchozím článku, sice ještě pár maličkostí, ale to už jsou opravdu jen maličkosti.

8. Plány na vánoční prázdniny?
Spát! Potřebuju spánek, takže si budu užívat dlouhý spánek to deseti a klidně i déle. Jinak se ale hned v pátek chystáme s přítelem do Prahy až do neděle. Potom bych chtěla jet na brusle, dívat se na co nejvíce pohádek, trávit čas s rodinou a pár přáteli. Taky bych ráda vyrazila lyžovat, ale kdo ví, jestli bude sníh. Potom taky bude Silvestr, který ještě nemám úplně vyřešený a co budu dělat moc nevím, ale nějaké návrhy mám. Nemám žádné extra plány, chci si hlavně odpočinout a užívat si té atmosféry.


To už jsou všechny otázky co jsem vymyslela, kdyby vás zajímalo něco co tady nezaznělo, tak klidně napište do komentářů.
Jak trávíte Vánoce vy?
Přežijte posledních pár dní školy a ono už to uteče.
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat