sobota 3. října 2015

Sbírka laků a oblíbené variace

Ahoj, po více jak týdnu přicházím s novým článkem. Důvodem toho proč nebyly články je hlavně škola, písemky, zkoušení, úkoly, však to znáte a večer když si myslím, že budu mít čas na blog, tak jsem většinou ráda, že se stihnu vykoupat a nebo nemám náladu. 
Dnes je ale sobota a já mám volný večer, takže jsem toho využila a šla psát.
Tenhle článek o nehtech jsem připravovala celkem dlouho. Jak už asi víte, tak chodím na zdravku a tam je těžký si lakovat nehty, máme určitý hodiny, kde je to zakázané, takže to moc nestíhám, tím pádem jsem vám nemohla fotit moje nehty pro tenhle článek. Nakonec jsem ani nevyužila všechny fotky co jsem myslela, protože mám nový mobil a jak asi víte tak do Iphonu nejde paměťová karta a u starýho mobilu mi už pořádně nefunguje USB a připojení k počítači, takže jsem neměla jak dostat fotky do notebooku, ale nakonec jsem se rozhodla, že tahle forma článku bude lepší. Snad se vám to bude líbit. 

Začnu asi celkovou sbírkou laků. Když jsem všechny ty barvičky vysypala z košíku docela jsem koukala kolik jich mám, připadá mi že pořád používám tak akorát červenou a občas dva, tři jiné laky a že víc nemám, no asi jsem se mýlila, to bude tou školu, už zapomínám na všechny krásné odstíny. Ale pak když jsem je spočítala, tak jsem zjistila, že jich je 28 což není zas tak hodně.

Takhle vypadají všechny laky po hromadě, ale aby jste se v tom vyznali, tak jsem vám je rozdělila do skupin podle značek.
Začnu značkou Gabriella Salvete. Od ní mám tři laky. Jeden bezbarvý, který už je ale skoro prázdný. Další je se stříbrným odleskem, který zas tolik nepoužívám, ale je hodně decentní a když na sebe nechcete tolik upozornit, tak je fajn.A třetí, na který jsem úplně zapomněla je červený lak, který vlastně ani nevím jestli je ještě použitelný.

Další mini skupinkou jsou laky od VEVAY. Tyhle laky jsem si nikdy nekoupila sama, oba dva mi dala babička. Ale jsem s nimi spokojená, neloupou se a vypadají hezky. Ten rudý mám asi tři dny a určitě bude patřit mezi moje oblíbené, zrovna dneska ho mám na nehtech. 


Trochu větší skupinka jsou laky od Avonu, už v předchozím článku jsem psala, že nám katalog Avonu chodí pravidelně, takže když se mi nějaký lak líbí, tak si ho většinou koupím.
Nejmenší lak, který je hned na kraji jsem už pěknou dobu nepoužívala, já třpytivý laky až tolik nemusím, hlavně tenhle, protože jde špatně odlakovat. 
Na opačném kraji je, ale taky třpytivý lak, který je naprostá bomba. Stačí jedna vrstva a třpytky máte po celém nehtu, není to ten klasický třpytivý lak. 
Pak tam mám klasickou červenou barvu kterou vlastní asi každá holka. Jediný co na tom je jiné je to že mám gelový efekt. Stejný případ je i ten levandulový, taky gel lak. 
A poslední je božský lak s matným efektem, dnes jsem ho poprvé použila a rozhodně ne naposledy !!!! 
Největší skupina jsou laky od miss sporty, asi je všichni znáte, levné laky od kterých nemůžete čekat zas tak kvalitní výdrž, ale mají hezký barvy a mě to na ty čtyři dny co tu barvu většinou mám stačí. 
Nebudu vám tady vyjmenovávat každou barvu, všechny jsou kvalitou asi stejný, jak už jsem řekla tak mi stačí a líbí se mi. Nejradši mám asi odstíny růžové, potom nude barvu a taky takovou meruňkovou.
Poslední skupina jsou laky značek od kterých mám vždy jen jeden. Začnu zleva. Červený lak od značky HARM LIMIT, popravdě tu značku neznám a ani nevím jestli jsem ho někdy použila. Další je bezbarvý lak o kterém jsem už mluvila v kosmetických novinkách od značky Ocean. Třetí lak je Safari a spíš jsem ho používala, když jsem byla mladší, teď už vůbec. Další růžový je od Marianne a ten už teď taky nepoužívám, ale třeba zase začnu. Pátý lak je úplně obyčejný bílý, který jsem si koupila na kombinování s matným top coatem. Předposlední je nějaký zlatý ostřesný lak, kterého se snad radši zbavím. Poslední je zase klasika, červená barva od značky UMA, jestli jsem ho používala to nevím, takže vám ho moc neohodnotím, ale asi bude fajn.
Všechny laky skladuju v tomhle roztomilým košíku společně s odlakovačem, pilníkem a dalšími věcmi. 
Když si lakuju nehty, tak je vždycky předtím odlakuju, pokud teda jsou nalakované a zapiluju. (Mimochodem používám skleněný pilník, ty obyčejné moc nemusím) 
Když mám špatnou nehtovou kůžičku, tak jí přetřu balzámem od Avonu a až potom nanesu samotnou barvu. Někdy ale nanáším balzám až potom, to je asi jedno. 

A článek zakončím třemi variacemi.


První je kombinace nude a meruňkové. Mám tuhle variantu hodně ráda, je taková nenápadná ale přitom zajímavá. Obvykle střídám že mám tři nehty nude a dva nehty "oranžové" nebo naopak, tady jsem to zrovna ale spletla, ale nevypadá to nějak blbě.
Laky jsou od Miss sporty. 


Druhá možnost je pískový/třpytivý lak. Jak už jsem se zmiňovala, tak je fakt dobrej. Jednou přetřete a už máte hotovo, ale lepší je to samozřejmě nadvakrát. Je ale celkem výrazný, takže se nehodí úplně na všechny příležitosti nebo ke každému outfitu, ale když to nějak hezky vymyslíte, vypadá to super!


Z poslední variace jsem asi nejvíc nadšená. Kombinace rudé a bílé s matným efektem mě dostala. Doufám že se vám to taky líbí tak jak mě, já jsem z toho matu tak nadšená. (Pokud o laku s matným efektem uvažujete, tak do toho jděte, nebudete litovat)
A na rozdíl od předchozího laku si myslím, že se bude celkem dobře kombinovat, to však sama časem poznám.

Tak to by bylo dneska všechno, řekla bych že je to celkem dlouhý článek, takže vás to snad bude bavit, mě to psát bavilo.
Teď už se těším na teplý ovocný čaj, deku a možná nějaký film. 
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat