středa 14. října 2015

My every day makeup routine

Ahoj, dneska máme ve škole volno, tak mám čas na blog, i když to je studijní volno, tak radši budu psát než se učit, ale úkolům bohužel taky neuteču.
Dneska jsem si pro vás přichystala můj každodenní make-up. Takhle se maluju nejradši, nejvíc to nosím do školy, protože tam trávím největší část dne. Je to neutrální, lehké líčení, které zvládne asi každý. Není nijak výrazné, takže na normální den jako ušité.

Potřebuju na to makeup, korektor, pudr, stíny, řasenku, sadu na obočí, gel na zafixování obočí, a když se chci trochu zvýraznit, tak i rtěnku a tvářenku. 

Začnu tím, že vám ukážu, jak vypadám nenamalovaná. Ano, jsem hodně bledá a nevýrazná. Potřebuju hlavně zvýraznit řasy a obočí a pak už vypadám celkem jako člověk, závidím holkám, které mají výrazné obočí a řasy. Já když se nenamaluju tak vypadám trochu jak mrtvá, což není zrovna výhra.

Teď už k samotnému zkrášlování.
Jako první začínám korektorem, ten nanesu na kruhy pod očima, nos, ďolíček na bradě a když mám nějaké nedostatky na pleti, tak i tam.
(Avon)
Dál pokračuju make-upem. Ten se přiznám, že nepoužívám úplně pokaždé, ale teď když už začne zima, tak ho zase vytáhnu. Normálně ho nanesu na celý obličej a to je vše. Roztírám ho rukou, se štětcem jsem to ještě pořádně nezkoušela, ale k Vánocům prý snad nějaké dostanu. 
Makeup mám od značky Vevay, na obalu už to není moc vidět a to ho nemám až tak dlouho, no co s tím nadělám, nic.
(Vevay)


Když už mám sjednocený ton pleti, tak pokračuju stíny. Ještě před stíny, ale nanesu na celé oční víčko trochu makeupu, aby mi vydržely déle, je to dobrý trik, když nemáte bázi. Potom už jako první nanesu světle hnědý stín na celé pohyblivé víčko. Na vnější koutek oka dám tmavší hnědý stín a do vnitřního koutku nanesu úplně světlounký stín, který dám i na dolní linku.
(Stíny které jsem použila jsou : První dva zleva a třetí zprava) 
(FABB.)

Potom samozřejmě nanesu řasenku. Používám řasenku od Avonu. S jejím kartáčkem jsem nejdřív celkem bojovala a myslela jsem, že si vypíchnu oko, ale už jsem se s ním naučila a řekla bych, že dělá celkem hezké řasy.

(Avon)

Pomalu už se blížím do cíle a jdu upravovat obočí. Mám sadu na obočí, kde je stín a vosk, já používám jen stín, s voskem jsem se moc nespřátelila. Nejdřív obočí učešu kartáčkem a pak nanesu stín, nanáším ho normálně po přirozeném tvaru obočí, nechci žádný nepřirozený tvar. Když už to mám hotové, obočí znova rozčešu, aby barva nebyla tak výrazná a zafixuju gelem na obočí.
(Rimmel London)
(Astor)

No a teď už udělám jeden z posledních kroků a to je, že vše zafixuju a sjednotím, ještě pudrem v mém případě to bude pudr od Avonu v nejsvětlejším odstínu Fair.
(Avon)
Teď když už bude zima, tak celý look zakončuji tvářenkou, tu jsem v létě moc nepoužívala, protože jsem tváře měla červené od tepla. ale teď už jí začnu používat stejně jako makeup.
 (Rimmel London)

A když chci být trochu výraznější, tak na rty nanesu rtěnku, dnes jsem zvolila oblíbenou červenou. 
(Avon)

Olalala a to je celý look. Řekla bych, že je celkem fajn, co myslíte? Jak se líčíte na každý den vy?


Mějte se krásně.
N.



3 komentáře: