neděle 25. října 2015

Autumn outfits

Ahoj, tak konečně přicházím s podzimním outfitovým článkem, tak dlouho jsem se na to chystala, ale pořád nebylo hezké počasí, ale to naštěstí v pátek přišlo a pustila jsem se do toho. Dnes vám ukážu čtyři podzimní outfity, které normálně nosím třeba do školy nebo na nákupy. Jsou pohodlné a mám je ráda.

1. OUTFIT - KOSTKATÁ ŠÁLA


Každého tady asi nejvíc zaujme šála a u nás v malém městě, kde to není zvykem tak i klobouk. Podzim je krásný v tom, že můžete vrstvit oblečení a zachumlat se do obrovské šály, která nesmí určitě v žádném šatníku chybět. Taky mám letos strašně ráda můj bordo kabátek, který jsem si původně koupila na zimu ale loni mi v něm byla celkem zima, takže se z něj stal podzimní kousek. 

Klobouk: Dovolená Vysoké Tatry
Šála: F&F
Kabátek: H&M
Džíny: Takko
Boty: Deichmann 

2. OUTFIT - KŘIVÁK



Ze začátku září a ještě chvíli v říjnu jsem nosila kožený křivák, ale teď jak už je chladněji a já jsem strašný zmrzlík, tak už ho nenosím, ale taky se stal v teplejších podzimních dnech mým oblíbeným kouskem. Už jsem pod něj hodila jen černé tričko, které není na fotce vidět a přes to svetr. Vše působilo už celkem tmavě, tak jsem to rozzářila světlými džiny a k tomu hnědé kožené boty.

Křivák - F&F
Svet - House
Náhrdelník - Takko
Džíny - Tally Weijl
Boty - Deichmann 

3. OUTFIT - DŽÍNOVÁ BUNDIČKA



Předposlední outfit se skládá z džínové bundičky, svetru a riflí, samozřejmě tam je víc věcí ale tohle je to nejzákladnější. Džísku jsem si hodně oblíbila v kombinaci se svetrem, protože to vypadá hezky a zároveň vás to zahřeje. Nerada nosím rifle světlé barvy se světlou džískou, takže černé rifle jsou pro mě ideální. A aby outfit nebyl nudný, tak jsem si na krk ještě pověsila hodinky.
( Omlouvám se za to, že mám trochu přesvícený obličej, ale zrovna hodně svítilo sluníčko a tahle fotka byla jediná ještě docela v pohodě)

Džínová bundička: Second hand
Svetr: Takko
Hodinky: Dovolená Chorvatsko
Džíny: New Yorker
Boty: Deichmann 

4. OUTFIT - ŠÁLA NEBO SVETR?





Poslední outfit jste tak trochu už viděli jako první. Ano, je to stejná šála jako předtím, ale má dva způsoby nošení, když jí rozložíte, tak má vyříznuté otvory na ruce a můžete to nosit jako takový cardigan, no není to super? 

Šála/ Cardigan: F&F
Triko: Terranova
Náhrdelník: Takko
Džíny: New Yorker
Boty: Deichmann

Tak a to už je z takového podzimního look-booku vše. Doufám, že se vám moje kombinace líbili, nebo že jsem vás třeba inspirovala k tomu co si koupit nebo jak co nosit, samozřejmě budu taky ráda, když mi napíšete co na podzim nosíte rádi vy. 
Mějte se krásně.
N.






4 komentáře:

  1. super outfity, najviac sa mi páči ten druhý, ale mohla by si dať väčšie fotky :) žiadny hate, len rada
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. Ten poslední se mi líbí nejvíc a souhlasím, že by mohly být větší fotky :)
    Kendy’s world

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :) , mohla bych se ale zeptat jak větší ? Proste jsem normálně stáhla fotky a tak jak jsou je dala na blog, jak to mám změnit ? :)

    OdpovědětVymazat