neděle 11. října 2015

Yankee Candle

Ahoj, je neděle a já přicházím s dalším článkem. Jsem nemocná, takže jsem si vybrala trochu oddychovku. Bude to recenze na svíčky Yankee Candle. V červenci jsem měla narozeniny a od přítele jsem dostala balíček svíček a dnes jsem vyzkoušela poslední co mám, takže se můžu vrhnout na hodnocení. Třeba vám to pomůže až se budete rozhodovat jakou koupit.


Přesně takhle vypadají svíčky co jsem dostala. Jedna velká levandulová, tři menší svíčky a jeden vosk. 

Jako první jsem zkoušela velkou, která má vonět jako levandule. Jak všichni nejspíš víte, tyhle svíčky jsou kvalitní a voní opravdu tak jak píšou a ani v tomhle případě se nestalo jinak. Opravdu voní nádherně až bych řekla, že z toho může bolet hlava, ale to asi z každé vůně. Krásně provoní místnost a s čistým svědomím jí můžu doporučit. 
Na spodku skleničky píšou, že vydrží hořet 90 hodin, ale to asi nezjistím jestli je pravda, protože to neměřím, ale mám jí už tři měsíce a nijak výrazně neubývá, takže bych tomu věřila. 

Další jsem vyzkoušela menší svíčku s vůní PINK GRAPEFRUIT. Přesně nevím jak voní grep, takže nevím jestli voní úplně přesně, ale jako ovoce to voní, takže to rozhodně není případ jako u levných svíček,na kterých píšou, že mají vůni jablka a voní jak jar na mytí nádobí. Voní hezky, svěže a jsem spokojená, ale že bych z ní byla uchvácená tak moc, že bych utratila tolik peněz za velkou velikost to zase ne. 

Třetí jsem zkoušela vosk. Asi víte jak to funguje, ale kdyby ne, tak na to potřebujete aroma lampu, vosk dáte nahoru do mističky a pod tím zapálíte čajovou svíčku bez vůně, vosk se rozteče a začne vonět. A teď už k samotné vůni. Panebože!!! Voní to nejlíp na světě. Jmenuje se to CLEAN COTTON, takže jsem čekala vůni čistého prádla a taky že jo! Provoní to nejen pokoj, ale celý byt. Povím vám takovou historku. 
Mamka přišla večer z práce a říká "Kdo tady co pral?" .."Kde jste vzali tak voňavý prášek?" a já jí říkám "Mami neee, to je ta moje svíčka." Mamka na mě koukala a nevěřila tomu, že taková maličkost provoní úplně všechno. Navíc to bylo cítit i celý druhý den. Takže pokud máte rádi vůni čistoty, tak si jí kupte klidně v největší velikosti. Vosk vydrží jen 8 hodin, takže se to vyplatí.

Předposlední svíčku jsem zkoušela včera a to byla RED RASPBERRY, což mají být maliny, no já bych řekla, že to jako maliny nevoní, ale k lesnímu ovoci bych to asi přirovnala. Rozhodně voní moc hezky a provoněla mi krásně pokoj. Klidně bych jí doporučila koupit i ve vetší velikosti jsem s ní spokojená. 

Poslední svíčku jsem zapálila až dnes a ta mě ze všech zaujala nejmíň. Jmenuje se BEACH FLOWERS, což mají být plážové květiny a je pravda, že mi připomíná dovolenou u moře, ale spíše ten moment, když se osprchujete po celém dni ve vodě a tak svěže voníte, takže mi to spíš připomíná sprchový gel, ale jako není to špatné, ale asi bych si jí nekoupila. 

Těmto třem menším svíčkám se říká votivní a mají výdrž 15 hodin, myslím si, že je to fajn způsob jak zjistit, která vůně je pro vás ta pravá a pak si jí koupit ve větším. 

To už je ode mě dneska vše, jen abych to nějak shrnula, tak jsem se svíčkami od Yankee spokojená a myslím, že se vyplatí do nich investovat, samozřejmě bych ale nejdřív zkusila vosky nebo votivní svíčky, aby jste pak neutratili hodně peněz a pak by jste byli zklamaní. To už je všechno, tak se mějte krásně, užívejte si zbytek neděle a AHOJ.
N.

5 komentářů: