čtvrtek 24. září 2015

Kosmetické novinky - září 2015

Ahoj, opožděně přicházím s novým článkem. Tentokrát to bude o nových kosmetických produktech co jsem si koupila. Hodně věcí je z Avonu, který nám chodí pravidelně, takže docela často objednávám novou kosmetiku. Takže už se asi přesuneme ke konkrétním věcem.



Začnu korektorem. Už když jsem si ho objednávala, tak jsem tušila, že s ním budu spokojená. A je tomu tak. Krásně kryje, roztírá se a prostě splnuje vše co potřebuju. Nemám ale až tolik nedokonalostí, takže nevím jak by to fungovalo u lidí s problémovou pletí, ale já jsem spokojená. 
Mám ten nejsvětlejší odstín.
Stál 99 korun, ale myslím si, že byl ve slevě, ale abych nekecala, tak nic neslibuju.


Další věc která mi přišla je pudr. Předtím jsem měla pudr od Miss sporty, ale už jsem s ním nebyla spokojená, už jsem ho měla dost dlouho, takže byl čas si koupit nový. A zase jsem spokojená. Zapudrovávám hlavně "T" zonu, kde mám mastnější plet. Funguje dobře, drží a prostě nemám žádnej problém. Opět mám nejsvětlejší odstín a stál 119 korun.

Přišel podzim a já zase propadám pěnám do koupele. Tahle je s vůní růže, kterou si objednávám docela často, no skoro pořád. Zrovna včera jsem jí už použila. Miluju to když příjdu z venku vymrzlá a můžu si napustit horkou vanu s pěnou a jen tak ležet. Hodně často mají pěny ve slevě, myslíš že tahle přišla na padesát korun, ale normálně stojí nějak přes stovku, hodně se to mění.
Předposlední věc je tělový peeling s vůní čokolády. Párkrát do týdne, když mám čas, tak si tu pokožku hezky vyčistím, ty kuličky jsou tak příjemný, no ale to určitě znáte. Jako popravdě nevím jestli to nějak pomáhá, ale je to fajn, takže si to koupím znova. :D
Poslední dva produkty jsou laky na nehty. První je bezbarvý, úplně obyčejný lak. Už mi docházel, takže jsem si ho koupila jen z toho důvodu. Ještě jsem ho nezkoušela, ale asi bude v pohodě. Je to značka normálně z drogerie OCEAN. Stál asi směšných třicet korun, ne-li mín.
A poslední je lak s matným efektem. Ještě vám nemůžu říct jak to funguje, protože jsem ho ještě nepoužila, ve škole si nemůžeme lakovat nehty, takže až o víkendu, recenzi vám napíšu ve článku o lacích na nehty, který uvidíte asi za týden, ale ještě nevím přesně. Doufám, že to bude vypadat tak peckově jak si to představuju. A stál asi 69 korun ve slevě, původně to je zase nějak přes stovku. Jo a abych nezapomněla je z AVONU. 


To by bylo za kosmetické novinky ze září vše. Napsala jsem to už ted, protože už si asi nic nekoupím a kdyby jo, tak to uvidíte zase jindy. 
Máte něco stejného, nebo podobného? 
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat