čtvrtek 29. října 2015

MY WISH LIST

Ahoj, dnes přicházím s článkem, který už jsem sice u pár blogerek viděla, ale nepřijde mi až tak častý, takže by vás mohl zaujmout a třeba vám nebude připadat tak okoukaný. Bude to můj wish list, takže vám ukážu pár věcí, které si plánuju koupit nebo si je přeju k Vánocům.



1. KEEP CUP 
Jako první tady mám hrneček Keep Cup, asi je každý znáte, nevím jestli chci úplně přesnou barevnou kombinaci jako je na obrázku, ale nějaký určitě chci. Ale ani tahle varianta není špatná, ne? 

2. HODINKY 
Další na seznamu mám hodinky. Celkem se mi líbí hodinky DW, ale nechci dávat čtyři tisíce za to, že je za chvíli nebudu už chtít třeba nosit, takže zvolím nějakou levnější variantu. Líbí se mi hodinky od GENEVA. Rozhoduji se mezi těmito na obrázku, které by jste mi poradili vy? 


3. PARFÉM 
Do mého wish listu patří také parfém Chloe. Parfém který teď používám mi už pomalu dochází, takže se dívám už po jiném. Ráda bych si pořídila zrovna tenhle. Moc se mi líbí a doufám, že mi bude vůní sedět. 
4. VESTA 
Riflová vesta by asi neměla v šatníku chybět, takže už si na nějakou brousím zuby, ale pořád se k tomu nějak nemám, takže doufám, že to ještě letos dopadne. Zrovna tahle co je na obrázku se mi hodně líbí, ale nemusely by tam být ty ostny, ty by ke mně totiž úplně neseděly. 

5. KOŠILE 
Další věc je taková celkem obyčejná, ale já si kostkovanou košil přeju koupit už strašně dlouho, ale vždycky přijde něco důležitějšího a já jí zase nemám. Ale už jsem si jich pár vyhlídla, takže jí už snad brzo budu mít. 
6. BUNDA
Šestá věc kterou si chci koupit je na zimu. Zimní černá parka. Já mám jen samé elegantní kabáty a už mi to celkem leze krkem, protože když se chci trochu jinak obléct, třeba si vzít do školy batoh, tak se mi to k tomu moc nehodí, takže letos kupuju určitě tuhle černou parku! Hodně podobnou jsem si vyhlídla v F&F. 

7. NÁHRDELNÍK
Další na řadě tu mám náhrdelník. Doma jich pár mám, ale všechny jsou se zlatými detaily, takže až půjdu pro nějaký další náhrdelník tak určitě pro stříbrný, protože pak sama sobě nadávám, že žádný nemám.


8. KOŽÍŠEK 
Letos se s těmahle vestama doslova roztrhl pytel. Takže samozřejmě ani mě nesmí chybět doma a nejpozději do Vánoc jí budu mít.


9. KABELKA 
Poslední věc je velká černá taška nejlépe se zlatými detaily. Už asi milionkrát jsem pro ní šla a vždycky přišla s úplně jinou. Teď už to ale neudělám a doufám, že jí uvidíte v nákupech za listopad.

Tohle už byl celý můj wish list, doufám že se vám líbil a taky doufám, že mi poradíte s těma hodinkama. Piště jestli máte něco stejné nebo jestli chcete něco stejného, budu ráda za jakýkoliv komentář, názor.
Mějte te se krásně.
N.

2 komentáře:

  1. Ten hrníček jsem už několikrát viděla a ano, taky se mi zalíbil. :) Moje hlavní položka na wishlistu je momentálně pyžamo, zjistila jsem, že žádné pořádné na zimu nemám, a tak ted koukám všude možně po pěkném, teplém pyžamu s norskými vzory, které tak miluji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pyžam není nikdy dost, doma mám jedno teplé a hodně jsem si ho oblíbila, takže dekuju že jsi mi připomněla co si koupit jako další :)

      Vymazat