čtvrtek 8. října 2015

Nákupy - září

Ahoj, dneska přicházím s nákupy. Myslím, že asi všichni co tenhle blog čtou mají rádi oblečení, kosmetiku a všechno kolem toho, takže vás to snad bude bavit. Vím, že název článku je "Nákupy - září" , ale zařadila jsem sem i dvoje boty, které mi přišly poslední týden v srpnu, tak snad vám to nevadí, ráda bych vám je ukázala. Už to asi nebudu okecávat a půjdu rovnou k věci, spíše věcem.

Jako první tady mám boty od Vans. Někdy v červnu jsem koukala na stejné, ale v černém, strašně se mi líbily, ale nakonec jsem si je nekoupila a ke konci prázdnin na mě vyskočila reklama na slevu právě na tyhle Vansky ale v bílém. Nejdřív jsem se bála je koupit, že budou hned špinavé, ale nakonec jsem to riskla. No prostě nekupte Vansky za 950 :D to jen tak neseženete.  Nejradši je nosím k obyčejnému outfitu, který pak rozzářím těmahle botama a vypadá to super. A abych nezapomněla koupila jsem si je v srpnu.

Další boty, které jsem si koupila v srpnu jsou sportovní nike. Nechtěla jsem si kupovat airmax ze dvou důvodu. První je cena a druhý je to že je má teď každý. A tyhle boty, které za chvíli uvidíte jsou levnější, nemá je každý a jsou extra pohodlný, mohla bych je nosit pořád. Nevím jak jsem to udělala ale zrovna jsem měla štěstí na slevy a stály 980 korun asi ze třinácti stovek. 

Tak a teď už k věcem ze září. A když jsem začala botama, tak tím taky budu pokračovat. V Deichmannu jsem si koupila koženkové podzimní boty, které teď nosím skoro každý den, hodí se k strašně moc věcem, jak k riflím, tak k sukni i šatům. Kolik stály už moc nevím ale asi něco kolem sedmi stovek.

Už na jaře jsem si chtěla koupit novou koženou, teda spíš koženkovou bundu, ale protože se blížilo léto, tak jsem to odložila a koupila si jí až teď na podzim. Mojí podmínkou ale bylo, že to musí být křivák, tenhle styl jsem si strašně zamilovala a taky jsem chtěla zlaté detaily a naštěstí jsem ulovila přesně bundu podle mých představ. Našla jsem jí v F&F, tuším že za 1099 korun.

Další koženková věc je sukně. Ano, není to moc obvyklé, taky jsem nad tím váhala, ale nakonec jsem jí tam prostě nemohla nechat. To že je "kožená" není, ale jediná zvláštnost, má ještě zlaté detaily a krajku na okrajích. Tenhle extravagantní kousek jsem koupila ve stejně jmenném obchodě EXTRAVAGANCE. Cenu už přesně nevím, ale nějak kolem tří stovek. 

Všechny další kousky, co vám teď ukážu, jsou z obchodního centra Šantovka v Olomouci.

Začnu asi mikinou z Terranova. Přesně takovouhle obyčejnou mikinu jsem chtěla. Navíc je teplá, což je super, protože mi je pořád zima. Víc k tomu asi nemám co říct. Cena byla nějak tři stovky, ale zase to nevím přesně.


Další věc z Terranova jsou šaty, ty jsem si docela zamilovala. Měla jsem na výběr z černých a z takových bordo. Rozhodně jsem brala bordo. Na podzim si myslím, že je to skvělá barva a není tak obyčejná jako černá, ale na fotce vypadá trochu jinak. Opět nevím cenu, ale matně si pamatuju, že to bylo kolem pětistovky.

Abych zůstala u bordo barvy, tak vám ukážu svetřík. Koupila jsem ho v House. Není to nic teplýho ale vypadá hezky třeba k džínové bundičce a černým riflím. Zase na fotce vypadá trochu jinak.

Druhý svetr je už teplejší v neutrálnějších tonech. Šedá a bílá se hezky kombinuje, ráda ho nosím s výrazným náhrdelníkem.

Taky jsem se šla podívat do Gate a hned si tam koupila obyčejný ale hezký tričko. Jediná nevýhoda je, že se musí prát v ruce za studena.
¨

Další tričko je taky úplně obyčejný, ještě obyčejnější než to předtím. Koupila jsem ho taky v Terranově. Myslím že takový basic kousky jsou základ a nikdy jich není dost, navíc se dají vyhrnout rukávy a zapnout za knoflíček, což vypadá hezky.

Třetí tričko je zároveň obyčejný a originální. Ráda ho nosím třeba s náhrdelníkem a světlounkými riflemi. Na fotce vypadá hodně široký, ale doopravdy takový není. Je z Reserved.


Poslední kousek jsou rifle. Do Olomouce jsem jela s tím, že si chci přivést černý rifle, strašně jsem je chtěla a sehnala jsem je v New Yorkeru. Všude mi byly velký nebo malý a jedině tady jsem sehnala něco přijatelného. Sice to asi nebude taková kvalita, ale nějakou dobu snad vydrží.  

Tak a to je všechno, řekla bych že toho bylo docela dost. Jen abych vám to ujasnila, každý měsíc tolik nenakupuju, ale teď jsem měla peníze z brigády, tak jsem si něco koupila. Každý měsíc asi článek o nákupech nebude, hlavně teď, když jsem si koupila novej telefon, což taky nebylo úplně nejlevnější, ale třeba se něco zase nakupí a spojím to s kosmetikou a dám něco do kupy, ale nevím no, ale na to je ještě čas. Budu ráda, když mi napíšete jestli máte něco stejného nebo tak. Třeba i kdyby jste měli nějaký dotaz, tak se ptejte.
Mějte se krásně.
N.


Žádné komentáře:

Okomentovat