neděle 18. října 2015

DIY - Podzimní výzdoba


Ahoj, dnes přicházím s tématickým článkem k nynějšímu ročnímu období. Dnes vám ukážu takové dva typy, jak si zpříjemnit a ozdobit okolí domu. Blíží se halloween a dušičky, takové to chladné, ale pěkné období, kde všude svítí svíčky, takže rozhodně svíčky ani dýně nebudou chybět. Jestli chcete získat nějakou inspiraci nebo si prostě jen tak přečíst článek, tak pokračujte dál :)

Jako první jsem letos dělala takový košík plný listí, větviček, kaštanů a všeho co příroda vytvořila.
Budete na to potřebovat:
Košík, květináč nebo truhlík
Různé větvičky a vše co jsem zmínila před chvílí
Já jsem potřebovala i lepící pistoli, ale pokud jí nemáte, tak nevadí.
Hodí se taky zelená hmota do které vše napícháte a to je asi vše, ale možná si na něco ještě během psaní vzpomenu.
Tak a tady vidíte, co všechno jsem použila. Prostě jsem šla na procházku a sbírala to co mě napadlo. Jsou tam větvičky třeba od Túje, pak něco pichlavého, co to je to nevím, různé listí, šípky, nějaké kuličky, které opět nevím jaké jsou :D , mech, sláma, no prostě všechno co se v přírodě najde, Potom jsem už jen u babičky ve sklepě vytáhla nějaký truhlík, dala do něj hmotu a vše tam napíchala a naaranžovala, ještě asi dva dny předtím jsem to samé udělala s košíkem na houby, který se mi osobně líbí víc.
Takhle vypadá hmota, můžete si jí libovolně nakouskovat, tak jak budete potřebovat. Seženete jí v květinářství.

A tohle už je výsledek, řekla bych, že to vypadá hezky a aspoň okna nebudou tak prázdná.

Druhý typ určitě všichni znáte, já se na to těším vždycky celý rok už od dětství a to je vydlabávání dýní. Jediné co mi vždycky vadí, tak jsou ty zmrzlé ruce, protože v rukavicích se to fakt dělat nedá :D 
Letos jsem mamce pořád říkala: "Mami kup už dýni" a mamka "Oni ještě žádné nemají" a dnes, když mi jí dala, tak říkala "Už měli skoro poslední" . Tak co si mám pak myslet :D 
Ale hlavně že jsem dýni měla a odpoledne jsem se na to s radostí vrhla. 
Použila jsem:
Nůž
Lžíci
Fixu 
Dýni
Když jsem si všechno připravila, tak jsem odřízla vršek a vše vydlabala.



Jako další jsem si fixou nakreslila obličej a podle předlohy jsem ho vyřízla nožem.
Když budete vyřezávat, tak si nezapomeňte udělat dírku na "víčku" , aby lépe odcházel kouř.


No a to je vše, pak už jsem se jen těšila až se setmí a bude to krásně svítit. Tohle mám na podzimu asi nejradši a ještě to krásně zbarvené listí. 


Doufám, že se vám článek na takovou lehkou podzimní výzdobu líbil. A jak si zdobíte okna nebo pokoj vy? Budu ráda za jakékoliv nápady a názory.
PS: Tenhle článek byl hodně oddychový a zachránil mě. Měla jsem pro vás přichystaný LOOK BOOK, ale v tomhle počasí se prostě fotí blbě :( chtěla jsem fotit třeba i s deštníkem, ale asi by mi ulítl, doufám že v týdnu už bude líp a budu to moc nafotit.
Mějte se krásně.
N.




Žádné komentáře:

Okomentovat