pondělí 2. listopadu 2015

Nákupy - říjen

Ahoj, dneska to budou zase nákupy, tentokrát za říjen. Tenhle měsíc jsem kupovala převážně kosmetiku, takže to budou spíš kosmetické novinky, ale mám tu i pár jiných věcí. Budu postupovat asi tak jak jsem vše kupovala postupně i když nevím jestli si to přesně pamatuju.



Jako první tu mám mobil. Koupila jsem si Iphone 5S ve vesmírně šedé barvě. Jsem úplně spokojená a nevím co víc říct, protože to určitě každý znáte. Předtím jsem měla ACER a ten už byl úplně odrovnanej, takže jsem potřebovala novej.


Abych si mobil nějak ochránila a přitom i ozdobila, tak jsem si koupila i tenhle boží kryt s plameňákem. No není skvělej? 
Mám ho ze stránky Esperia a určitě jí můžu doporučit.

S ochrannou mobilu taky souvisí další věc co jsem si koupila a to je tvrzené sklo, ale to vyfocené nijak nemám, protože mi ho na mobil nalepili přímo v obchodě. Mimochodem mobil jsem koupila v prodejně O2. 

Od mobilu a všeho kolem se už přenesu k zajímavějším věcem a to je kosmetika. 

Tenhle měsíc jsem si koupila krásně tmavě fialovou rtěnku Catrice. Už jsem jí viděla i u pár youtuberek, které jí chválily a já se musím přidat, hlavně ta barva je super.


Další tu mám lak na nehty. Ten má taky nádhernou barvu a to vínovou, ráda ho nosím, zrovna ho mám i na fotce. 
(Značka Vevay) 


Dál tu mám stolní zrcátko. Koupila jsem ho asi jen za čtyřicet korun, vůbec jsem nekoukala do krabičky a prostě ho jen tak vzala s tím, že na zrcátku se nedá nic zkazit. No ale když ho vezmu do ruky nepůsobí zrovna kvalitně, ale jen tak na komodě vypadá v pohodě a mám ho tam, ale časem si koupím lepší.


Asi v půlce října jsem zašla do Dm drogerie a něco si koupila i tam.

Jako první tu mám pleťovou masku na všechny typy pleti. Balení obsahovalo čtyři masky a musím říct, že za cenu asi třicet korun jsem nečekala žádný zázraky, ale panebože ono to fakt zázrak udělalo. Zrovna jsem měla na obličeji celkem pupínky a hrozně mě pnula pleť a ráno to bylo o dost lepší, takže si jí určitě jděte koupit!


Další tu mám taky masku ale na vlasy. Bála jsem se, že balení vyplácám hned na poprvé a ono tam toho je tolik, že mi to vyšlo na třikrát a asi by to šlo i na čtyřikrát. Nebyl to zas takový zázrak jako maska předtím, ale vlasy jsem po tom měla hezký.


Nikdy jsem nějak extra nekupovala produkty od Balea, ale teď jsem jich koupila docela dost. Další tu totiž mám sůl do koupele s vůní kokosu a borůvky. Tady jsem nešetřila a do vany to nasypala celý. Musím se ale přiznat, že u solí a pěn nikdy nevím jestli to nějak působí, prostě se mi jen líbí si to dát do vany a jen tak relaxovat. 


Poslední věc od Balea tu mám gel na holení. Když jsem to kupovala, tak jsem si říkala, že je to takový malinký balení, že to nic nevydrží, ale ono stačí úplná kapička a udělá to hodně pěny a úplně to stačí, takže to vydrží dlouho, si myslím.



Hrozně jsem chtěla zkusit takový "donut" do drdolu, ale ta cena mě vetšinou odradila, ale už jsem se konečně překecala a koupila si to a musím říct, že to vypadá hrozně pěkně.


Poslední z Dmka tu mám dva produkty na rty. 

První tu mám balzám, který na tohle chladný počasí rozhodně potřebuju a vypoužívám jich docela hodně.

No a poslední jsem si koupila dlouho držící rtěnku od Dermacol a musím říct, že se stala mojí nejoblíbenější, vydrží fakt úplně všechno. Vybrala jsem si takový odstín, který se hodí na všechny příležitosti, takže bych jí nosila nejradši pořád. 


Poslední kousek je šálo/cardigan, který už jste mohli vidět v outfitech. Koupila jsem si ho v F&F a mám ho moc ráda, je teploučký a má i hezkej vzor. Víc ho nosím jako šálo, ale je super, že ho můžu využít i jako takové pončo nebo něco takovýho, nevím jak to vůbec nazvat :D






To by už bylo asi všechno. V říjnu už jsem si koupila jen sadu černých gumiček a spodní prádlo, což je asi zbytečný vám fotit, takže doufám, že se vám moje úlovky líbily a už se těším až budu psát další článek.

Mějte se krásně.
N.

1 komentář:

  1. Já si teď koupila ochranné tvrzené sklo Apple Watch. Dostala jsem je k Vánocům a překvapilo mě, že jak propagují to sklo v základu, tak že to nepůsobí moc důvěryhodně. Dokonce bych řekla, že nevěřím tomu, že až s tím někde zavadím o dveře, že to vydrží. Tak jsem to radši vyřešila ještě jedním sklem. Je to tenoučké, ale vypadá docela robustně. ;-)

    OdpovědětVymazat