čtvrtek 12. května 2016

TOP 10 | JARO 2016

Krásný den vám všem,
máme tu jaro a s ním přichází i tématický článek a to je mých TOP 10, tak se asi rovnou pustíme do toho.


KOSMETIKA
Začnu asi kosmetikou a mým oblíbencem je tenhle štětec na pudr od Ebelin, mám ho teprve chvíli, ale opravdu jsem si nanášení pudru štětcem oblíbila. Sice občas vypadne nějaká ta štětinka, ale to se dá od štětce za sto šedesát korun čekat, mně to zatím stačí a někdy možná investuji více.


Druhý kousek kosmetiky, jsou moje oblíbené rtěnky, na jaře mám nejraději výraznější tony v podobě růžové, ale hlavně fialové a když nechci rtěnku, tak ráda zvolím tenhle výrazný lesk od Essence. 


DOPLŇKY
Nejsem ten typ, co chodí ověšený doplňky od hlavy až k patě, takže můj oblíbený doplněk jsou sluneční brýle. Strašně jsem si oblíbila zrovna tyhle, sedí mi tvarem a barvou, takže jasný favorit!

Druhým doplňkem je tenhle koženkový batůžek, který se mi skvěle hodí, hlavně když jezdím do školy na skútru, ale někdy si ho vezmu i jen tak, moc se mi líbí, že není z klasické látky a je to něčím jiné. 



BOTY

Jaro=květiny 
Moc jsem si taky oblíbila tyhle květované Vansky, které skvěle rozbijou jednoduchý outfit, takže jsou přesně pro mě. Čím dál častěji je vytahuju a víc a víc je mám ráda. 


PITÍ
Pít je hrozně důležité a bohužel na to často zapomínám. Když piju, tak piju vodu, ale holá mi už začala lézt krkem, takže jsem si hodně oblíbila vodu s čerstvým ovocem, nejčastěji s citronem, na jarní teplé dny úplný ideál.


Moje slabost je pití kávy, navykla jsem si na to ani nevím jak, nejradši chodím s kamarády si sednout někam do kavárny, teď už to jde i na zahrádku, takže to je skvělý, většinou si dám Cappucino a jsem spoko.





JÍDLO 

Takhle v teplejších dnech mám nejraději ovoce a to hlavně k snídani, takže bych řekla, že moje TOP jídlo je ovoce, ale ještě lepší je ho zkombinovat s mými oblíbenými ovesno-celozrnnými lívanci podle My Cooking Diary (recept máte tady)


KVĚTINY
Miluju vše co kvete! Čím dál tím víc nacházím krásu v přírodě, takže jsem vždycky ze všech květin a rozkvetlých stromů "hotová". 
K mým nejoblíbenějším patří, ale tulipány, ja vím, jsou teď všude, ale jsou opravdu krásný. Navíc babiččce kvetou na zahradě, takže vždy, když jdu kolem mám úsměv na tváři. 



AKTIVITY 

K mým nejoblíbenějším jarním aktivitám patří pohyb venku. Minulý víkend jsme se s rodinou zúčastnili běhu pěti kilometrů a bylo to naprosto super, bála jsem se kopcovitého terénu, ale zvládla jsem to v pohodě. Takže k oblíbeným činnostem patří běh, brusle a nebo třeba procházky přírodou s naším Setrem, vždycky načerpám energii a jsem šťastná. 





Jaké jsou vaše oblíbené jarní činnosti a kosmetické produkty? 
Mějte se krásně. 
N. 



2 komentáře:

  1. Ten batoh je úplne skvelý �� a aj celý článok je pekne spracovaný �� len tak ďalej

    OdpovědětVymazat