středa 11. května 2016

DIY| děravé džíny + outfit

Ahoj, dneska to bude článek, který tu ještě nikdy nebyl a to bude DIY. Přiznám se,  že to není nic, co by jste bez objevení tohohle článku nezvládly, proto jsem se rozhodla k článku připojit ještě outfit, aby to bylo zajímavější.
Doma jsem měla dvoje černé rifle, jedny starší a druhé novější, no a říkala jsem si proč nevzat ty trochu starší a vylepšit je a když by se to nepovedlo, tak mám ještě jedny.

Nebylo to nic složitého, i když je pravda, že já jsem to nedělala, ale vy to určitě zvládnete.


Jako první si přichystáte ostré nůžky a samozřejmě džíny, které chcete upravit. Potom jsme pokračovaly tak, že jsem si džíny oblékla a teta na mě udělala díry, aby viděla na jakém místě to přesně bude (to vám taky doporučuju udělat, takže bude lepší, když si k tomu vezmete někoho na pomoc), potom jsem si džíny svlékla a teta díry ještě více vystřihla, potom jsme jen povytahaly trochu vláken a bylo to!

Díry se postupem času ještě vylepší a budou mít "onošenější" vzhled. Já jsem z toho osobně nadšená a jsem ráda, že jsme to zvládly a nemusím si kupovat už roztrhané džíny. 
Máte takové džíny taky? Koupili jste si je nebo jste byli kreativní? 


triko-Gate, sáčko-vietnamci, džíny-New Yorker, slip-on-Obuv Skalická, kabelka-F&F, brýle-Dm

Takhle dopadl konečný outfit, co říkáte? Já miluju kombinaci černé, bílé a nějakého kousku, který to rozbije. v tomhle případě jsou to slip-ony.  Díry na kolenou outfit navíc ještě více ozvláštní, takže já jsem osobně moc spokojená. 

Máte taky nějaké děravé rifle, vyrobili jste si je sami nebo jste zašli radši do obchodu?
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat