pátek 20. května 2016

FASHION INSPIRATION #1



Ahoj, konečně jsem zase tu a rovnou s novým formátem článku, bude to takový inspirační outfitový článek, tak snad vám pomůže a bude se líbit.  




Na jaře se často stává, že není zrovna počasí "na tričko" a tyhle kombinace mi přijdou úplně bombastický, béžový trenchcoat je prostě klasika která nezklame a stydím se, že ho ještě nemám, budu to muset napravit!





Tenisky? Miluju! Řekněte mi kdo nemiluje tenisky? Já bych jich nejradši měla stovky a pořád bych chtěla další. Ta pohodlnost je k nezaplacení a hodí se jak k riflím, tak i k sukni nebo kabátku, dneska už se nehraje na eleganci na 100% , zaplať pán bůh, takže pokud ještě nemáte nějaké pořádné tenisky, které milujete, tak rozhodně investujte, neuděláte chybu! 





I když u mě pořád vedou kraťasy, tak ráda vytáhnu i sukni. Většinou volím ty "áčkového" střihu, teď se chci ale podívat i po nějaké "maxi skirt" hrozně se mi to líbí. 






Kraťasy a já jsme v teplém období nerozlučná dvojka, miluju jak klasické džínové, tak i třeba krajkové a různě vzorované. Letos chci zkusit i lacláče, je to tak roztomilý a přitom ne dětinský. 




A když už jsem u těch lacláčů, tak to nemusí být jenom šortky, ale třeba i dlouhé kalhoty. Můžete si je vzít k teniskám a frčet do města nebo třeba s lodičkama na nějakou párty. Doufám, že letos budou v mém šatníku. 






Denim, denim, denim! Je všude a já ho miluju! Džísky jsou moje srdcovka a vypadají božsky snad úplně se vším, sama mám doma dvě a tahám je docela často, takže doufám, že je máte taky a jestli ne, tak nesmutněte a zajděte třeba někam do sekáče, kde můžete sehnat boží poklady za pár korun a nemusíte utrácet tisíce za bundičku, protože na tomhle se teď dost vydělává. 

To je pro dnešek už vše, pokud by jste chtěli další takové články, tak napište a já zase něco vymyslím, tohle mě moc baví. 
Co nosíte nejraději vy a máte rádi denim?
Mějte se krásně.
N.



1 komentář:

  1. S teniskama s tebou souhlasím,tenisky naprosto miluju :D Lepší boty nejsou ^^
    Dzinove bundy jsou naprosto skvělý a vypadají fakt stylově :)

    OdpovědětVymazat