neděle 8. května 2016

Nákupy | Dm, zdravá výživa

Ahoj, dnes tu pro vás mám opět nákupový článek! Nějak jsem se v pondělíroznakupovala, však to znáte, utrácení spraví spatnou náladu, no a tak jsem vyrazila do Dmka a zdravý výživy a teď vám všechno ukážu.


 Začnu asi kosmetikou. 


Už jsem potřebovala novej pudr, takže když jsem vesla do drogerie, bylo jasny s čím odejdu. Tenhle je od Maybelline a sehnala jsem ho v akci za 99,- , takže super cena, mam ho v odstínu 125. Dobry na něm je i to, že nahoře je samotný pudr a pak můžeteodklopit jakoby ten vršek a pod tím je zrcátko a labutěnka. 



Druhá věc z kosmetiky je řasenka od Astoru. Opět to byla nutnost a tahle byla taky nějak v akci tuším za 169,- ale nejsem si jistá. Vypadá hezky jak obalem tak ikartáčkem, takže snad budu spokojená. Máte ji někdo?

  
Další věc kterou už jsem potřebovala bylo něco na obočí. (jo ja vim, říkám, ze potrebuju všechno :D ) Předtim jsem používala takový set stínů a teď jsem se rozhodla zkusit gel. Uz jsem ho vyzkoušela a zda se fajn, sice trochu světlejší odstín než jsem používala, ale vůbec mi to nevadí, je to určené pro blondýny, takže super. A stal jen asi 60,- a slyšela jsem na nej dobre recenze, takže pokud sháníte gel na obočí, tak šup pro nej. 


U stejného stojanu (essence) jsem vzala jeste tohle dvojité orezavatko,doma jsem žádný neměla a na konturky a další tužky se bude hodit. 


Poslední věc z kosmetiky je tenhle štětce na pudr od ebelin. Jeste jsem štětce na pudr neměla, takže jsem ho tam nemohla nechat, když jsem ho doma rozbalila, tak byl úplně měkoučký a určitě ho budu rada používat. 




Hledala jsem na leto nějaký fajn brýle a tyhle me zaujali, jak tvarem, tak i barvou, líbí se mi jak mají dole světlejší a nahoře tmavší obroučky. Doma mam jen takové větší brýle a pak klasicky styl "wayfaerek" a tyhle se mi líbí, protože jsou takový menší a myslim, že je budu tahat furt! 



Z Dmka skoro nikdy neodejdu bez jídla a teď se nestala výjimka. Sušené datle jsem dřív neměla moc rada, ale teď mi fakt zachutnaly, takže jsem je hodila do košíku a už se těším až je přidám do nějaké snídaně. 


Arašídový krém! Hmmm, mňamka. Tenhle 100% jsem si koupila už podruhé a nedám na něj dopustit, však to urcite všichni znáte. 


Tak tenhle puding už neni z Dm, ale ze zdravé výživy u nás ve městě. Hrozně jsem chtěla vyzkoušet neco s Matcha čajem, takže jsem si ke svačině udělala puding, tenhle je jeste s příchutí ananasů a musim říct, ze ma takovou specifickou chuť, ale chutnal mi. Mimochodem když jsem ho vařila, tak jsem místo 2 lžic cukru přidala jen jednu a ne klasického ale třtinového. 


Já vím, ja vim, nejlepší kaše je ta domácí, ale v týdnu proste neni tolik času a ja občas sáhnu po něčem instantnim, samozřejmě se snažím dívat se na složení. Tahle kase obsahuje ješte chia semínka a myslim, ze by mohla byt dobra. Znáte je někdo? 


O víkendu máme oslavu a tak jsem si koupila tyhle žitné sušenky/kneckebroty s příchutí sweet chilli a cream cheese. Ty s příchutí sweet chilli už jsem jednou měla a určitě doporučuju. 

Hurá, to už je vše. Moje peněženka zase trochu zaplakala, ale dělat si radost je přeci důležitý! 
Máte něco stejného, děláte si taky radost tak často jako já? 

Mějte se krásně. 
N.  

2 komentáře:

  1. Vlézt do DM je pekelný. Čert vem kosmetiku, jen zta jídlo bych tam nechala majlant. A teď co začali prodávat kokosový a kokosovo-čokoládový pití od Alpra? Sbohem peníze. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, za to jídlo to je vždycky peněz, ale nejde odolat. Kokosový pití jsem jeste nezkoušela, díky za typ :D

    OdpovědětVymazat