neděle 22. května 2016

Daily little things #2



Ahoj, za námi je krásnej slunečnej víkend a doufám, že před námi je slunečný týden! Teď ale k tomu víkendu, rozhodla jsem se vám ho co nejvíce zdokumentovat a udělat další díl 'Daily little things' . Tenhle víkend byla u nás ve městě pouť, je to hned druhá nebo třetí největší pouť v Česku, takže jsem se na ni rozhodně těšila, počasí bylo naprosto božský, takže nešlo ani jinak než si to užít . Teď už ale k samotným fotkám. 

Asi vám sem zahrnu fotky i z domácího prostředí, prostě z celého víkendu včetně pátku. 


V pátek jsem neměla oběd ve škole a doma na mě čekaly moje oblíbený těstoviny s žampiony a kuřecím masem, mmm, taky tak milujete testoviny?


No a protože jsem věděla, že tenhle víkend je pouť a jídelníček nebude asi úplně 100% zdravý, tak jsem si za cvičila s Jillian Michaels six pack, musim říct, že takhle série mě baví víc jak 30-denní výzva a cvičím to opravdu ráda.


A ještě před tím než jsem šla na pout jsem k večeři vyzkoušela salat Nicoise podle A Cup of Style a Hmmm byla to dobrota, jedli jste ho už někdy? 


Večerní procházka na pouť byla opravdu kouzelná. 


 Jako správnej #coffeelover jsem si u stánku TrdloKafe dala Cappucino, trdelník jsem ale vynechala. 
Strašně se mi líbily ty černý kelímky, přišlo mi to takový jiný. 


Atrakce svítily o sto šest, ten den jsem byla na Extreme, ale tuhle atrakci, co vidíte na fotce jsem z hecu vyzkoušela až v neděli a musím říct, že to bylo fakt dobrý! 

 
 ❤️❤️❤️❤️❤️


V sobotu jsem začala zdravou snídaní. Sojový kokosový jogurt od Alpro, špaldové lupínky, banán a pampeliškový med. Samozřejmě čaj, tentokrát zelený s medem a citronem. 


Ráno jsem vstávala už v šest, jela na brigádu a když jsem se vrátila, tak jsem si dala dvacet minut jógy, konečně jsem mohla cvičit venku, pokud máte takovou možnost určitě vám to doporučuju. 


Odpolko následovala svačinka, miluju bílý jogurt a datle. 


 Byl opravdu krásný den.


A už je to tady, první hřích v podobě straccatelove a jahodové zmrzliny, bylo teplo a chuť, tak proč ne.


 A když jsem uviděla stánek s ovocnýma šťávama, brala jsem ho útokem.

 
K večeři jsem si dala moje oblíbený čínský nudle, je to ostuda, ale prostě jednou v roce na pouť, se svět nezboří. 


Navečer jsem se sešla s kamarádkou a daly jsme si oblíbený Mojito, taky ho máte rádi? Ja v létě rozhodně jo! 




O půl desátý začal nádherný ohňostroj, letos se vážně povedl! 

V neděli jsem se probudila asi v deset, nasnídala se, naštěstí zdravě s rýžovou kaší. 
Potom když jsem nevěděla, co si dám k obědu, napadly mě Carbonary. Neměla jsem je tak dlouho, že jsem se na ně fakt začala těšit a musela je uvařit. Byly výborný! 



Z pouti jsem si taky odnesla klasicky růžičku, letos mi přijde vážně hezká, někdy jsou ty růže totiž opravdu nevzhledný.

 
Doma jsem si k učení udělala jablečný smoothie a unaveně ležela v posteli. Než jsem se opravdu k učení dostala, tak smoothie už nebylo. 


Tak a poslední jídlo dne jsem měla plněný piroh šunkou a sýrem. Koupila jsem si ho ještě na pouti, nikdy jsem ho nejedla a chtěla jsem to zkusit, zrovna dietní to neni, ale celkem mi to chutnalo a příští rok si ho koupím nejspíš znova. 


To už jsou všechny fotky, co pro vás mám. Líbí se vám? Taky máte rádi poutě? Já jo, ale jeden víkend v roce stačí, protože ta nabídka nezdravýho jídla je lákavá a navíc bych ještě skončila chudá.  
Přeju vám hezký začátek týdne, ja ho začnu opět zdravě a vsadím se že moje tělo tenhle "cheat víkend" ani nezaregistruje. 
Mějte se krásně. 
N.  



Žádné komentáře:

Okomentovat