neděle 7. února 2016

OOTD - odstíny béžové

Krásný den všem, miluju outfitové články a dnes pro vás jeden mám. Rozhodně je budete vídat na blogu častěji, hlavně až bude hezčí počasí. 





Ráda nosím sukně, ale zároveň jsem hrozný zmrzlík, takže přes zimu je tolik neunosím, ale když je teplo, tak šup, šup sukni na sebe! 

sukně New Yorker, svetřík a cardigan vietnamský obchod, boty Deichmann, kabelka Extravagance 
rtěnka Dermacol 16 h. , řetízek - místní zlatnictví 

Odstíny béžové zkombinované s černou jsem si po tomhle outfitu vážně oblíbila. I když je sukně složená jen z černé a hnědé, tak raději volím jednoduché barvy, aby to nebylo přeplácané a tahle varianta mi přijde fajn, co myslíte? 

Co vy a sukně, nosíte je rády? Nebo jaký je váš nejoblíbenější outfit? 
Mějte se krásně.
N. 

 

2 komentáře:

  1. Sice mám dost jiný styl, ale tenhle outfit se mi moc líbí! Rtěnka ti sekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) jo ja mám hodně rada takový elegantnější, ale hlavně podle nálady :)

      Vymazat