sobota 20. února 2016

GRWM - ples

Ahoj všichni, dnes tu pro vás mám extra článek na víc, který neměl ani vyjít, ale říkala jsem si, že plesy pořád trvají a tak jsem pro vás nafotila líčení, které jsem měla zrovna včera na jednom plese, tak snad se bude líbit, i když kvalita fotek není zrovna nejlepší, bylo opravdu špatné světlo, ale budu doufat, že vám to nebude moc vadit.






Nejdřív jsem se samozřejmě odlíčila z mého klasického líčení.


Jako první jsem nanesla na pleť makeup, následně korektor a potom vše zapudrovala, ještě jsem ale nanesla tmavší odstín pudru na konturování obličeje a na celkový finish použila tvářenku.





(na kruhy pod očima a drobné nedokonalosti jsem použila ten kulatý a jak můžete vidět používám ho opravdu často)



( Na zapudrování jsem použila světlejší odstín vpravo)



Druhou fází líčení byly oči. Nanesla jsem stříbrný stín na celé pohyblivé víčko a černý stín do ohybu oka, který jsem "rozblendila". Do vnitřního koutku oka jsem použila znovu stříbrný stín. Potom jsem udělala už jen slabou černou linku a pořádně si namalovala řasy, použila jsem tři řasenky, což normálně nedělám, ale každá je prostě dobrá na něco jiného. Gabriella Salvete udělá krásně přirozené řasy, ta od Avonu je hezky prodlouží a Rimmel řasenka zahustí.
( ještě než jsem nanesla stíny, tak jsem si dala na oční víčka tuhý korektor, který poslouží jako taková báze a stíny krásně vydrží. Můžete ho vidět v předchozím odstavci) 






Protože mám hodně světlé obočí, tak si ho maluji stíny na obočí. Klasicky nanesu vosk a potom dobarvím stínem, snažím se držet přirozený tvar, chci jen zvýraznit.


Když jsem byla s líčením hotová, tak jsem si šla udělat něco s vlasy. Rozhodla jsem si je jen vyžehlit, takže na tom není vůbec nic těžkého. 


Potom jsem se už jen převlékla do šatů a sáčka a celý look podtrhla tmavou, rudou rtěnkou.


Ta dá, to je vše! Lehký look, který zvládne každý. Jak se líbí vám? Já mám ráda, když jsem na večer výraznější, od přírody jsem hodně světlá, takže potřebuji trochu pomoct některými produkty, abych nebyla bílá jako stěna, jak jste na tom vy? Bledulky nebo spíš tmavší typy? 
Ples jsme si užili a dnes můžeme vyrazit na další.
Mějte se krásně.
N. 


3 komentáře: