neděle 28. února 2016

OOTD - rolák


Ahoj, jak se všichni máte? Ja měla tenhle týden prázdniny, ale nějak jsem je ani nestihla poradně zaregistrovat, přišli mi tak nějak o ničem, ale co se dá dělat.V sobotu odpoledne jsem vyrazila s rodinou na návštěvu a celkem se mi zalíbil můj outfit, tak jsem vám ho vyfotila, je takový jednoduchý, ale to přece nosí každý nejvíc. 



Rolák - Elegance Žamberk, svetr - Takko, kabát H&M, džíny - New Yorker, boty - CCC, kabelka - ??? , rtěnka - Dermacol 16 hodin odstín 7


Taky jste si tak zamilovaly roláky? Ja hrozně moc, je to pohodlné, celkem zahřejí a hodí se úplně všude. Tenhle ma krásnou takovou cihlovou barvu a s černými džíny  je to podle mě super. 




Jak chodíte oblečené rády vy? 
Mějte se krásně.
N. 

6 komentářů:

  1. V poslednej dobe taktiež milujem roláky. Krásny článok a veľmi pekné oblečenie. :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  2. Já si zrovna včera dala cíl, že si musím koupit šedé rolákové tričko :) jinak krásný kabátek :)
    Beautiful while

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite si ho kup, nebudeš litovat :) ... Diky moc :)

      Vymazat
  3. Vypadáš moc hezky. Já si rolákový crop top pořídila minulý týden a jsem za to moc ráda. :-) A zvu Tě ke mně na blog, kde právě probíhá Giveaway. :)

    www.clairerayn.blogspot.cz

    (Malé změny na blogu a první GA). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rolákový crop top zní dobře, ale asi až na léto :) jinak díky :)

      Vymazat