pondělí 15. února 2016

OOTD - chlupatá vestička

Ahoj všichni, dneska přicházím znovu s outfitem, snad vám to nevadí, ale mě strašně baví je fotit, i když nemám tolik prostoru na vhodné pozadí, ale snažím a snad vám to nevadí, až bude léto, tak budu moct vyrazit třeba někam na louku nebo i do města, ted když je ale pořád zima, tak jsem nabalená a všude bych se musela svlékat a byla by mi zima.



Už se tak těším na jaro, dneska už jsem dokonce vytáhla i tenisky, ale prý má začít zase mráz, ale naštěstí jen na chvíli. Mám ráda sníh, ale hlavně na horách, jinak bych nejradši žila někde, kde je pořád teplo, ale stěhovat se mi teda moc nechce.


triko -??? , vesta - nějaký eshop? , džíny - New Yorker, kozačky - Deichmann, kabelka - F&F, rtěnka - Catrice 070




Máte taky rády chlupaté vestičky? Já teda jo! 
Mějte se krásně.
N.


Žádné komentáře:

Okomentovat