neděle 21. února 2016

Recepty na sladké chlebíčky - banánový & mrkvový

Ahoj všichni, vítám vás na mém blogu u dalšího článku, dnes to bude zase trochu změna. Miluju vaření, pečení a prostě všechno co se točí okolo jídla, hlavně té zdravější varianty, baví mě zkoušet nové recepty a pak je vám předávat. Vyzkoušela jsem dva recepty na sladké chleby, jeden je banánový a druhý mrkvový a oba mi moc chutnali, takže doufám, že budou i vám.

BANANA BREAD

Budete potřebovat:
200 g ovesných vloček
80 g celozrnné mouky (je na vás kterou zvolíte)
5 banánů
2 vajíčka
skořice
půl hrníčku vody
med

Postup:
V misce smíchejte vločky, mouku a skořici s medem (medu použijte tolik kolik chcete, záleží jak to chcete mít sladké). V druhé misce rozmačkejte 4 banány (pozor jen 4), které smícháte s vajíčky. Potom dejte obsah jedné misky do druhé a vše promíchejte dohromady. Pátý banán nakrájíme na kolečka a polovinu přidáme do směsi a znovu promícháme. Celou směs nalijte do formy vyložené pečícím papírem a pečte 25 minut na 180 stupňů, po uplynulé době přidejte navrch zbylá kolečka banánu a pečte ještě asi půl hodiny. Potom to vytáhněte z trouby, nechte vychladnout a můžete se do toho pustit.




(chlebíček jsem si ještě ráno přelila medem, můžete použít i třeba javorový sirup, nebo to co máte rádi) 


MRKVOVÝ CHLÉB

Budete potřebovat:
2 vejce
1/2 hrnku olivového oleje
2 PL medu
1 hrnek jakékoliv mouky
2 ČL sody
2ČL skořice nebo perníkového koření
1 a půl hrnku nastrouhané mrkve
1/2 hrnku rozinek

Postup:
Rozinky si namočíme předem do vody a všechny ingredience potom smícháme v misce (rozinky už bez vody). Hotové těsto dáme do vymazané a vysypané formy (já použila bábovku, ale můžete jakou chcete, třeba i muffiny) a dáme péct na 180 stupňů po dobu 45 minut. 



Co pečete rádi vy? Máte pro mě třeba nějaký typ? Budu určitě ráda za vaše názory.
Mějte se krásně.
N.



Žádné komentáře:

Okomentovat