neděle 8. listopadu 2015

TOP 10 + 1 podzim

Ahoj, dneska vám tady ukážu mých deset oblíbených věcí plus jeden bonus, neboli 10 must have bez kterých na podzim nedám ani ránu. Určitě taky některé takové věci máte a třeba se v něčem shodneme.


1. SVETRY
Bez svetrů bych prostě na podzim ani v zimě nemohla existovat. Jsem člověk kterému je zima i v létě, takže za mě určitě TOP!
Pár mých oblíbených právě vidíte.



2. ŠÁLO 
Tohle šálo už jste mohli na blogu vidět asi dvakrát, ne-li víckrát. Za takovou krátkou dobu jsem si ho hodně oblíbila a nosím ho skoro každý den. Víc teda jako šálo, ale někdy i jako svetr.




3. VYSOKÉ KOZAČKY
Nikdy jsem tyhle moje kozačky nějak extra nemusela. Ani nevím proč jsem si je koupila, když jsem je pak skoro nechtěla nosit, ale letos jsem se do nich zamilovala. Vždycky ráno jim děkuju jak jsou strašně vysoké, že mě zahřejí. Pak už se ani nechci vracet k mým kotníčkovým botám.
Líbí se vám nebo ne?


4. ČERNÉ DŽÍNY 
Tyhle džíny jste mohli vidět v nákupech za září a skoro asi tři týdny jsem je nemohla nosit, protože jsem je měla na opravě se zipem a pořád to nějak blblo, ale teď už jsou v pohodě a já je nosím strašně ráda, hodí se k nejvíce věcem a určitě musíte nějaké takové rifle mít!



5. TEPLÉ PONOŽKY
Bez teplých ponožek bych se fakt neobešla! Dřív jsem je nosila jenom na doma, ale teď už si je nosím i do školy, protože tam máme docela zimu a věřte nejsem jediná.


6. KONOPNÁ MASTIČKA
Od oblečení se přesouváme k pečující kosmetice. Mojí must have je určitě tahle mastička z konopí. Pomůže mi úplně na všechno a nedokážu si představit co se stane až mi dojde, ale naštěstí ubývá pomalu, takže dobrý. Kdyby jste jí chtěli taky, tak vás asi zklamu, protože to mamka od někoho dostala a je to domácí výroba.



7. KRÉM NA RUCE
Jak skončí léto, tak se moje ruce pomalu ale jistě dostávají do strašného stavu, takže je musím hodně hydratovat. Momentálně používám starou dobrou klasiku Indulonu, ale nedávnou jsem vyzkoušela krém od Garnier na popraskané ruce a musím si ho jít koupit!



8. BALZÁM NA RTY
Stejně jako s rukama to mám se rty. Hydratovat a hydratovat, takže bych to bez balzámu na podzim rozhodně nezvládla.





9. RTĚNKA
Od pečující kosmetiky se dostávám ke kosmetice dekorativní. Mojí TOP, TOP, TOP je tahle rtěnka od Dermacolu. Miluju jí hlavně kvůli tomu, že drží jako beton a musela jsem si kvůli ní dokonce koupit odličovač na olejový bázi, ale taky jí mám strašně ráda kvůli tomu krásnému podzimnímu odstínu, který nezkazí žádný outfit.


10. LAK 
Nehty si až tolik nelakuju i když bych hrozně ráda, ale jak asi víte, tak kvůli škole moc nemůžu, ale když můžu tak určitě nejradši zvolím tenhle krásný lak od Vevay, ten jsem si fakt hodně oblíbila.



+ 1. ČAJ
Poslední věc vůbec nesouvisí s oblečením ani kosmetikou, ale souvisí rozhodně s tím, že se bez čaje na podzim neobejdu! Nejvíc piju ovocné čaje Apotheke a nebo si někdy jen nakrajím citron a osladím medem a zaleju horkou vodou. Prostě hlavně mě to musí zahřát!


To by bylo dneska už vše, doufám že se vám moji oblíbenci za podzim líbili. Mě tenhle typ článku baví, protože si pak vlastně uvědomím kolik věcí potřebuju.
Bez čeho se neobejdete na podzim vy?
Mějte se krásně.
N.



2 komentáře:

  1. Podzim je prostě nejlepší! Svetry, vínový rtěnky, čaj, laky, listy,...

    http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat