středa 11. listopadu 2015

HAM HAM TAG

Ahoj, tak dneska to bude zase TAG. Hrozně mě baví dělat tagy a já doufám, že vás je baví číst. Ten dnešní bude o jídle, každý jídlo miluje nebo ne? Takže doufám, že se vám bude líbit.



1. Máš raději snídani, oběd nebo večeři?
Snídani. Strašně miluju snídaně! Ještě asi před rokem jsem nesnídala, ale ze zdravotních důvodů mi je doktor doporučil a já si na ně strašně zvykla.

2. Kolikrát denně jíš?
Většinou pětkrát denně.

3. Nejoblíbenější jídlo?
U mě je to určitě rizoto a losos.

4. Nejméně oblíbené jídlo?
Tady budu odpovídat, tak že to jako sním, ale moc to nemusím. Mezi takový jídla patří čočka, rybí prsty a jinak moc nevím asi toho je víc, ale nemůžu si vzpomenout.

5. Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?
Jo bylo, pamatuju si. že jsem se jednou přejedla švestek a pak mi bylo fakt hodně špatně.

6. Nejoblíbenější sladkost?
Podle mě jsou všechny sladkosti dobrý, ale nejradši mám nějaké dobré dortíky nebo něco takovýho.

7. Oblíbená příchuť zmrzliny?
Asi klasika vanilka-čokoláda a nebo pistácie.

8. Nejoblíbenější příprava masa?
V létě mám ráda grilované, ale jinak asi restované.

9. Nejoblíbenější ovoce?
Asi jahody, banán a teď jsem si oblíbila i jablka.

10. Nejoblíbenější zelenina?
Jednoznačně rajčata!

11. Držíš dietu?
Ne. Sice se snažím jíst zdravě, ale to není dieta.

12. Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Dřív jsem to měla tak, že jsem vždycky na talíři nechala aspoň trochu jídla, ale teď už asi nic.

13. Jíte doma společně?
O víkendu jo, ale jinak se moc nescházíme.

14. Nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky?
Od mamky i babičky mám ráda cuketovou polévku obě jí umí skvěle.
Mamka umí nejlepší rizoto ze všech co jsem, kdy jedla a od babičky mám ráda buchty, protože mamka moc nepeče.

15. Nejoblíbenější mezinárodní kuchyně?
Asi Italská kuchyně nebo čínská.

16. Nejexotičtější jidlo, co jsi kdy jedla?
Zrovna dneska jsem měla k snídani ovoce Kaki Churma a tuším, že jsem jedla mořského vlka.

17. Máš ráda českou kuchyni?
Ano mám, je to taková dobrá klasika.

18. Vaříš často a ráda?
Vařím často i ráda, ráda zkouším nové recepty a baví mě to.

19. Kdybys musela po zbytek života jíst jedno jídlo, které by to bylo?
Jsem milovník rizota, takže rizoto!

20. Jídlo které bys nikdy neochutnala? 
Rozhodně tlačenka, jitrnice, prejt a všechno ze zabijačky!



To už je k dnešnímu tagu všechno, doufám, že vás bavil. Taky doufám, že mi nebudete nadávat za to co nejím, že je to náhodou to nejlepší na světě. Jak se říká sto lidí sto chutí. Možná jsem trochu vybíravá, ale dřív jsem byla horší, nebo já nevim. Snad se vám to teda líbilo.
Mějte se krásně.
N.









4 komentáře:

  1. Na většině odpovědí se s tebou shodnu :) Ale zase třeba tlačenka není zas tak hrozná :D Jen bych nikdy nesnědla tu polévku ze zabíjačky :/

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja k tlačence mám hrozny odpor , smrdí mi to, ale chápu ze někomu chutná, každy to ma jinak :)

      Vymazat
  2. stravovacie návyky máme dosť podobné :)
    ja by som ale úplne v pohode dokázala vyžiť na banánoch, mňamka proste :D

    7bluedots.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat