neděle 22. listopadu 2015

MIXA X DERMACOL - micelární vody

Ahoj, dneska to bude o micelárních vodách, které jsem mezi sebou pro vás porovnávala. Jedná se o micelární vodu značky Mixa a druhá je od Dermacolu. Obě dvě značky jsou dost známé a cenově dostupné, takže doufám, že vám to pomůže při výběru.


MIXA 

Tahle micelárka je strašně fajn. Stojí něco kolem sto čtyřiceti korun a rozhodně nevyhodíte peníze jen tak. Je hodně šetrná k pleti a příjemná. Mixa je tuším značka, která se hodně prodává v lékárnách a taky to tomu odpovídá, opravdu se mi nikdy nic po ní s pletí nestalo a to mám celkem citlivou pleť.
K odličování jsem použila pět středně namočených tamponků, Jako první jsem odlíčila oči, které byly ihned odlíčené a byla jsem spokojená. Další jsem odličovala obočí, které už tak rychle nebylo a to mi celkem vadí, protože mě nebaví tak trochu drhnout obočí. A poslední jsem vzala celou pleť, kterou micelárka odlíčila, tak normálně. První tamponek byl celý špinavý od makeupu, druhý už byl čistší a třetí už čistý, takže to mi vyhovovalo.
Kdybych měla tuhle vodu celkově zhodnotit, tak jí mám ráda a rozhodně jí používám, protože jak můžete vidět, tak ta na obrázku už je skoro úplně prázdná. Pokud máte citlivější pleť a nechcete odličovat zvlášť oči a obličej jiným přípravkem, tak to určitě doporučuju.


DERMACOL 

A jako druhou vodu tady mám micelárku od Dermacol. Koupila jsem si jí teprve nedávno a taky jsem s ní určitě spokojená, ale bohužel mě štípe v očích a tak jí používám jen na obličej. Když jsem se odličovala, tak jsem použila opět pět tamponků. Opět jsem jako první vzala oči, ale bohužel jiným odličovačem, protože mě tahle strašně štípala v očích, ale určitě neplatí to, že když štípe mě, že bude štípat vás, protože mamku třeba neštípe, ale říkala, že jednou jí to taky štípalo a pak už ne, takže to možná ještě někdy risknu a bude to už dobrý. Potom jsem zase vzala obočí, které na rozdíl od Mixy bylo bleskově odlíčené, což se mi strašně líbilo. No a opět jako poslední obličej, který bych řekla, že byl podle mě lépe vyčištěný i když jsem použila stejný počet tamponků. 
Kdybych to měla zase shrnout, tak kdyby mě tahle micelárka neštípala v očích, tak je určitě moje hodně oblíbená a s čistým svědomím jí vám doporučuju!

Tak a to už je dneska všechno, doufám, že jsem vám trochu pomohla, nebo že se vám aspoň článek líbil. Pokud máte nějaké zkušenosti s těmito produkty, tak budu ráda za vaše názory, nebo jestli znáte nějakou micelárku, která stojí za vyzkoušení, tak mi určitě dejte vědět. 
Mějte se krásně.
N.



4 komentáře:

  1. Tak právě zkouším tu MIXA a nevím asi jsem spokojenější s Biodermou :) Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biodermu jsem ještě nezkoušela, takže to asi napravím :)

      Vymazat
  2. Aktuálně mám zrovna tu od Dermacolu a je výborná. Na oči používám vodu od Yves Rocher. :)

    http://sayesss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat