středa 18. listopadu 2015

Outfity / Caroline Rous

Ahoj, dneska už to bude konečně něco z mody. Připravila jsem si pro vás tři outfity, které na podzim nosím a aby to bylo zajímavější, tak jsem poprosila mojí kamarádku Káju z blogu Caroline Rous , aby mi outfity ohodnotila.

1. 

První outfit se skládá z černé koženkové sukně a svetru. To jsou dvě nejdůležitější položky. Myslím, že na podzim se to docela hodí. K tomu jsem zvolila téměř neprůhledné silonky/punčochy a kotníčkové boty. Na rtech mám mojí oblíbenou rtěnku Demacol a z vlasů jsem si udělala účes, který je teď hodně aktuální a já si ho taky oblíbila.

Svetr: House
Sukně: Extravagance
Silonky: ?
Boty: Deichmann
Náhrdelník: Takko
Rtěnka: Dermacol v odstínu 7

Caroline Rous: Tenhle outfit se mi moc líbí. Super kombinace černé kožené sukně s bordo svetrem. Možná bych jen trochu víc doladila rtěnku k barvě svetru, ale chápu, že si kvůli svetru nebudeš kupovat novou rtěnku. Jinak boty super, černý silonky bomba. Moc se mi tenhle outfit líbí. Super!

Reakce: Rtěnku v takové barvě bych asi našla, ale myslím si, že tahle rtěnka se hodí tak nějak ke všemu a je moje oblíbená a vydrží celý den, tak proto jsem jí zvolila, ale jinak děkuju za chválu. 

2.

V druhém outfitu je asi nejvýraznější košile a boty. Přesněji límeček té košile. Tenhle jednoduchý, ale přitom něčím výrazný styl se mi líbí a cítím se v něm dobře, ale musím se přiznat, že většinou boty na klínku vyměním za něco pohodlnějšího.

Košile: Takko
Svetr: Takko
Džíny: New Yorker
Boty: Deichmann
Rtěnka: Catrice odstín 070


Caroline Rous: Tento outfit je taky moc super. Černé kalhoty nikdy nic nezkazí. Krásně ti sednou a vytvarují ti tvojí hezkou postavu. Bílá košile je taky správnou volbou. S kombinací s těmi černými kalhoty je to fakt bomba. Boty mi k tomu tady sednou. Boty na klínu super. Možná bych ale volila svetr v barvě bot. Ale černá je taky super, jen by to bylo takový hezký rozsvícení outfitu.


Reakce: Jsem ráda, že se outfit líbí. Jediné co bych k tomu řekla je, že jsem zvolila černý svetr, protože jsem chtěla aby vynikl stříbrný límeček, kdyby byl svetr šedý, tak už to není takový kontrast, ale chápu, že teď zase splývají rifle se svetrem.

3. 

Poslední outfit asi nemá žádnou hlavní výraznou položku. Je takový normální, ale líbí se mi. Řekla bych, že se hodí jak do školy, tak i někam večer. Hlavně se v něm cítím pohodlně.

Cardigan: Vietnamci
Tílko: Takko
Džíny: Tally Weijl
Boty: Obuv Skalická
Náhrdelník: H&M
Rtěnka: Catrice odstín 070

Caroline Rous: Poslední outfit je taky super. Ten se mi z nich líbí asi nejvíc. Nic bych na něm nevytkla. Chci pochválit podobný odstín kalhot a kardiganu. Černá a šedá ti moc sluší. Je to moc hezký outfit.

Reakce: Tady asi můžu jenom děkovat a jsem ráda, že se ti líbí kombinace cardiganu a džín ve stejné barvě, protože já si s tím nejsem vždycky nějak jistá.

To už je dneska všechno. Doufám, že se vám nový typ článku líbil, mně to přijde takový dobrý ozvláštnění. Dejte mi vědět co vy na to.
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat