neděle 13. září 2015

Weekend #1

Ahoj, ahoj, až ted se dostávám k počítači, abych mohla napsat nový článek. Na youtube bych tenhle formát pojmenovala weekend vlog, ale tady to bude jen WEEKEND. Takže asi můžu začít.

Pátek

V pátek večer jsme vyrazili s rodinou, přítelem a pár kamarády na koncert. V Letohradu koncertoval Voxel, Light & Love a O5 a Radeček. Užili jsme si fajn večer, kluky z Light & Love jsem viděla poprvé a musím říct, že zpívají na jedničku. Na Voxelovi jsem byla už podruhé a zase nezklamal. Jako poslední byl na řadě O5 a Radeček, ty už vystupovali později a já už byla docela unavená, takže už jsem je tolik nepozorovala a spíš se bavila s kamarády. ale zpívali hezky.
Nahrála jsem pro vás kousky písniček, tak tady jsou.

Voxel



Light & Love
A poslední je fotka, kde je můj brácha s Voxelem.

Sobota

Sobota už byla namáhavější. S prarodiči jsme vyrazili na kole na hasičské závody. Musím vám říct, že jsme najeli 50 km a dalo mi to docela zabrat, ale zvládla jsem to.
Můj přítel běhá za hasiče, tak jsem se na něj byla podívat a zrovna byli třetí což je super :) .
Nevím jestli tenhle sport znáte, ale už je to docela známé, tak jsem vám to taky nahrála.

Tady je taková typická fotka před startem.




Výsledková tabule.
Když už bylo jisté, že jsou kluci třetí, tak začaly závodit holky, ty naše byly nakonec taky třetí, takže tyhle závody se docela povedly. No a pak už jsme jeli zase domů, dorazili jsme kolem půl čtvrté a já už chtěla jen jíst a odpočívat :D . K večeři jsem měla vynikající patizonové placky, které určitě doporučuju!

Neděle

Poslední víkendový den. 
Probudila jsem se kolem desátý, pomalu vylezla z postele. Protože už bylo docela pozdě a my máme o půl dvanácté oběd, tak jsem nesnídala. 
K obědu jsme měli řízek a bramborový salát. Trochu jsme s rodičema a přítelem oslavovali můj řidičák, ale žádná velká oslava to nebyla, to si nemyslete :D 

Odpoledne jsem jela k přítelovi. Jela jsem na kole a po cestě jsem se srazila s cyklistou, takže super. Naštěstí se nic velkýho nestalo a já jela v klidu dál. 

OOTD


S Ivanem jsme se rozhodli, že půjdeme na kukuřici. Takže jsem vyšli na procházku a najednou vidíme pole a tam žádná kukuřice, to jsme byli docela překvapení no, ale naštěstí jsme kousek dál objevili ještě kousek co neposekali, takže jsem jich pár nakradli a šli spokojeně domů :D. 

Když jsme se vrátili z procházky, vzala jsem si věci a šla s kamarádkou do fitka na jumping. Je to fakt dobrý, jestli to je u vás ve městě taky, určitě to vyzkoušejte. JUMPING

Na cvičení jsem zvolila normálně sportovní oblečení, ručník a hlavně pití to je fakt důležitý! No a všechno jsem naskládala do sportovní tašky.

Tak to by bylo dnes vše. Snad se vám tenhle formát líbí, protože mě to baví. Samozřejmě ale nevím jestli vás tohle zajímá, třeba vůbec ne. Určitě mi dejte vědět co vy na to.
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat